Check al onze Tokyo Game Show logo content hier!
Battle: Los Angeles
  • ONTWIKKELAAR Live Action Studios
  • RELEASEDATUM 11 maart 2011
  • PLATFORMEN Xbox 360

review: Battle: Los Angeles Xbox 360

Battle: Los Angeles is gebaseerd op een film die sinds maart in de bioscopen draait. Een goede keuze, want niks is beter dan aliens neerschieten. En ik moet zeggen: wat wil ik die film nu eigenlijk ook wel graag zien!

ontbrekende afbeelding

Weinig extra's

Het is lekker knallen geblazen in Los Angeles. De aliens zijn naar de aarde gekomen en jij moet ervoor zorgen dat ze niet de hele wereld overnemen. De missies zijn simpel en duidelijk en zonder al te veel moeite dender je door de levels heen. Helaas zijn er maar 3 levels en heb je de game in een klein uurtje al uitgespeeld. Naast de campagne is er niet veel te doen, behalve leuke extra's vrijspelen door de game op de verschillende niveaus uit te spelen.

ontbrekende afbeelding

Schiet die aliens neer!

De game is een goede first person shooter waar je lekker je gang kan gaan. Verwacht geen technische hoogstandjes, maar voor een downloadgame is het zeker bovengemiddeld. Er zijn niet veel wapens om mee te knallen. Vanaf het begin kan je lekker aan de slag met de M30 of een sniper. Die laatste kun je halverwege regelmatige wisselen voor de bazooka. De vijanden zijn gewoon aliens en zo af en toe moet je tegen wat technologische hoogstandjes van ze vechten. Jij daarentegen kan af en toe lekker met een machinegeweer de aliens neerknallen.

HET EINDOORDEEL VAN Alex Zweers

Battle: Los Angeles is zeker een welkome afwisseling naast alle andere, grotere shooters. De game is een beetje kort, en doordat alles heerlijk speelt zul je opeens met een verbaasde blik naar de credits zitten te staren.. Een fantastisch verhaal, simpele controls, de goede graphics en het geluid maken deze game zeker een aanrader.

• Mooi verhaal
  • Speelt lekker
  • Een beetje kort

Over auteur Alex Zweers

Alex ZweersWat ooit begon met een liefde voor Donkey Kong Country: Diddy Kong’s Quest liep uit tot het managen van zijn eigen gamesite. Vandaag de dag waagt Alex zich echter voornamelijk aan “hier krijg ik echt een God-complex van”-games. Onze regelneef - ook wel Captain Plannert genoemd - heeft altijd wel zijn mening klaarliggen, zeker als het gaat om zijn grote passie; gaming.