Check hier alle e3 2019-content

Vreemde plek voor promotie van Natal

Zodra Project Natal uitkomt zal Microsoft het niet nalaten om het groots en uitbundig te presenteren in de hoop dat iedereen met een Xbox 360 de hardware koopt of anders besluit om toch maar de bijbehorende console in huis te halen. Voordat zo'n groot moment gaat gebeuren moet je natuurlijk wel eerst eventjes oefenen, en Microsoft heeft daar natuurlijk de meest geschikte plaats voor gevonden.

Of toch niet? De grootmacht heeft er namelijk voor gekozen om de hardware te promoten in een aflevering van, jawel, Smallville. De serie mag dan wel groots zijn ontvangen in zijn eerste dagen en onder andere een Emmy Award hebben binnengehaald, maar de kans is klein dat er wereldwijd een enorm aantal mensen naar kijkt. Maar goed, het is een begin, al was een commercial tijdens een veel groter evenement als bijvoorbeeld de Super Bowl wellicht een beter idee geweest. Je moet er immers wat voor over hebben om mensen warm te maken voor een nieuw stukje hardware.

REACTIES

Gameliner verzamelt informatie

Gameliner verzamelt gegevens om zo een optimale gebruikerservaring te bieden. Hierdoor kunnen wij analyses maken omtrent het gedrag van de bezoeker om zo de ervaring op onze website te optimaliseren.

Door het plaatsen van cookies zijn adverteerders in staat om advertenties te tonen die aansluiten op jouw interesses. Daarbij kunnen social media-plugins, zoals Facebook en Twitter, gebruik maken van gegevens zodat je in staat bent om op berichten te reageren en deze eventueel te delen. Voor meer informatie omtrent onze privacy policy verwijzen wij je graag door naar ons beleid.

Om Gameliner.nl te kunnen bekijken, dien je de akkoord te gaan met ons privacy policy door op 'Ja, ga verder naar de site’ te klikken.

Ja, ga verder naar de site
VERGETEN?