THQ wil vertrouwen winnen van fans

Met Metro 2033 heeft THQ een sterke titel in handen. David Langeliers, Creative manager bij THQ, ziet nieuwe games meer zitten dan alleen maar sequels. Hij wil het vertrouwen winnen van de gamer.

When a Zelda fan goes out to buy the new Zelda game, they trust the product and they have a set of expectations concerning quality from the past titles they've played. If you live up to those expectations, then you gain more trust with the fan and they are likely to keep supporting you by purchasing your future franchise titles. Of course if you don't meet their expectations then the trust can be diminished, and you may lose a long time fan.

Aldus Langeliers. Metro 2033 verschijnt 19 maart voor de pc, Xbox 360 en PlayStation 3.

Tags

Gameliner verzamelt informatie

Gameliner verzamelt gegevens om zo een optimale gebruikerservaring te bieden. Hierdoor kunnen wij analyses maken omtrent het gedrag van de bezoeker om zo de ervaring op onze website te optimaliseren.

Door het plaatsen van cookies zijn adverteerders in staat om advertenties te tonen die aansluiten op jouw interesses. Daarbij kunnen social media-plugins, zoals Facebook en Twitter, gebruik maken van gegevens zodat je in staat bent om op berichten te reageren en deze eventueel te delen. Voor meer informatie omtrent onze privacy policy verwijzen wij je graag door naar ons beleid .

Om Gameliner.nl te kunnen bekijken, dien je de akkoord te gaan met ons privacy policy door op 'Ja, ga verder naar de site’ te klikken.

Ja, ga verder naar de site
Vergeten?