Nieuws
Update voor Frontlines: Fuel of War
5 september 2008Kaos Studios, de ontwikkelaar van Frontlines: Fuel of War, heeft laten weten dat ze een update hebben uitgebracht voor hun game. Met deze update zullen...
Naar aanleiding van de gemixte reacties op de Frontlines Fuel Of War demo op Xbox Live heeft Kaos Studio besloten om te luisteren naar de kritieken en deze recht te zetten in de uiteindelijke game. Hieronder volgt een offiële reactie van Frank Delise, General manager Kaos Studio:
"We at Kaos Studios are very interested in your feedback on our recently released single-player demo on the Xbox 360. The community is very important to us and we make an effort to pay attention to what you have to say so we can make this the best game possible.
Frontlines is scheduled to ship in February but we wanted to take a moment to address some of your concerns.
Controls - We're taking the feedback on the control issues seriously and have already begun making changes. Specifically, the C4 drone controls have been improved and we've looked at the "dead zone" in the sensitivity. You should see a big improvement in the controls when we release the multiplayer demo.
Graphics - We've been optimizing the graphics and there is a dramatic increase in the framerate. The quality of the graphics also have been brought up to par with other large-scale shooters.
Popping - The popping has been reduced but there may still be some in the final game given the size of the levels (3 sq miles) and sandbox environment.
Glitches - The minor clipping issues in the demo have been resolved.
There were some bugs with the AI in the demo, which have been resolved.
Pace of the game - The bigger world will make it feel like the pace of the game is slower but this is also probably related to the control and character speed issues that we are working on.
Zoals je merkt is de feedback van de gamers erg belangerijk voor Kaos Studio. Wil jij jou mening over de demo delen met de Studio van Kaos? Klik dan hier. Zo juist is de open bèta van Frontlines: Fuel of War uitgebracht. Binnenkort verschijnt er een nieuwe multiplayer demo op de Xbox 360.
Wat ooit begon met een liefde voor Donkey Kong Country: Diddy Kong’s Quest liep uit tot het managen van zijn eigen gamesite. Vandaag de dag waagt Alex zich echter voornamelijk aan “hier krijg ik echt een God-complex van”-games. Onze regelneef - ook wel Captain Plannert genoemd - heeft altijd wel zijn mening klaarliggen, zeker als het gaat om zijn grote passie; gaming.
Je moet eerst inloggen om deze game aan je favorieten toe te voegen.
Series
-
Uitgever
THQ Nordic
Reviewscore
Platforms
Pc, Xbox 360
Releasedatum
29 februari 2008
Ontwikkelaar
Kaos Studios
Gameliner Awards
-
Nieuws
Kaos Studios, de ontwikkelaar van Frontlines: Fuel of War, heeft laten weten dat ze een update hebben uitgebracht voor hun game. Met deze update zullen...
Nieuws
De patch is zo goed als af volgens Kaos Studios, en word op dit moment intern getest. Grootste vernieuwing die de patch met zich meebrengt is de...
Review
De kritische kijk op de hedendaagse oorlogvoering wordt steeds groter. Terwijl president Bush massavernietigingswapens dacht te vinden in het...
Nieuws
Bij sommige mensen op Xbox Live gaat het om de meest hoog mogelijke Gamescore. Deze score kan je opkrikken door moeilijke prestaties bij games te...
Gameliner verzamelt gegevens om zo een optimale gebruikerservaring te bieden. Hierdoor kunnen wij analyses maken omtrent het gedrag van de bezoeker om zo de ervaring op onze website te optimaliseren. Door het plaatsen van cookies zijn adverteerders in staat om advertenties te tonen die aansluiten op jouw interesses. Daarbij kunnen social media-plugins, zoals X / Twitter, gebruik maken van gegevens zodat je in staat bent om op berichten te reageren en deze eventueel te delen. Voor meer informatie omtrent onze privacy policy verwijzen wij je graag door naar ons beleid.
Je kunt per categorie je voorkeuren voor het gebruik van cookies instellen. Lees meer informatie over cookies op onze privacy policy-pagina.
Sessie, inlog cookies
Google Analytics
Google AdSense
YouTube en diverse social media. Meer details
Op onze podcastpagina plaatsen we een Spotify-plugin om onze nieuwste podcast (terug) te beluisteren.
We streamen regelmatig live op Twitch, en wanneer we dat doen, voegen we een Twitch-plugin toe aan onze homepagina.
Onze redactie voegt regelmatig Twitter- en X-plugins toe aan het nieuws als bron.
Onze redactie plaatst nieuwe trailers/videos van games aan het nieuws en ook onze eigen videocontent wordt op YouTube gezet en middels een plugin getoond op de website.