Sin City goes Unreal

Vandaag werd bekend dat Red Mile Entertainment, de developer en uitgever van onder andere Jackass the game en Heroes of the Pacific, gebruik gaat maken van de Unreal Engine 3 voor hun nieuwste game, Sin City

The Unreal Engine is one of the most technically advanced engines on the market and is a perfect fit for our Sin City video games. The engine has powered several of the best-selling games of all time and I am very glad we have the opportunity to arm our developers with such a world-class product.
Aldus Glenn Wong, President en COO van Red Mile.

Ook Vice-President Mark Rein van Epic Games ziet er naar uit om samen te werken:

We're extremely excited to be working with Red Mile. We have been Frank Miller / Sin City fans for a long time and are pleased that our technology will be a key factor, and we're confident that they're going to make a great game with it.

Blijf voor het laatste nieuws Gameliner.nl regelmatig bezoeken!

TAGS

REACTIES

Gameliner verzamelt informatie

Gameliner verzamelt gegevens om zo een optimale gebruikerservaring te bieden. Hierdoor kunnen wij analyses maken omtrent het gedrag van de bezoeker om zo de ervaring op onze website te optimaliseren.

Door het plaatsen van cookies zijn adverteerders in staat om advertenties te tonen die aansluiten op jouw interesses. Daarbij kunnen social media-plugins, zoals Facebook en Twitter, gebruik maken van gegevens zodat je in staat bent om op berichten te reageren en deze eventueel te delen. Voor meer informatie omtrent onze privacy policy verwijzen wij je graag door naar ons beleid.

Om Gameliner.nl te kunnen bekijken, dien je de akkoord te gaan met ons privacy policy door op 'Ja, ga verder naar de site’ te klikken.

Ja, ga verder naar de site
VERGETEN?