Programmeren voor PS3 lastig

De CEO van EA, John Riccitiello, heeft vanmorgen over EA en de PlayStation 3 gesproken. Hij vertelde dat het ontwikkelen en programmeren voor de PlayStation 3 nog steeds lastig is indien de PlayStation 3 niet het hoofdplatform is voor het spel. Wanneer de Xbox 360 het hoofdplatform is of het spel voor beide consoles tegelijk wordt ontwikkeld, zijn er nog enkele problemen en moeilijkheden voor EA. Wanneer de PlayStation 3 het hoofdplatform is voor een spel zijn er geen problemen.

'It's probably only a third of a problem for us as it was [nine months ago]. But there still remains some catching up to do on the engineering side for the PS3.'

De problemen met het ontwikkelen van PlayStation 3-games zijn dus wel minder geworden in vergelijking met de afgelopen negen maanden, EA zit dus op de goede weg.

REACTIES

Gameliner verzamelt informatie

Gameliner verzamelt gegevens om zo een optimale gebruikerservaring te bieden. Hierdoor kunnen wij analyses maken omtrent het gedrag van de bezoeker om zo de ervaring op onze website te optimaliseren.

Door het plaatsen van cookies zijn adverteerders in staat om advertenties te tonen die aansluiten op jouw interesses. Daarbij kunnen social media-plugins, zoals Facebook en Twitter, gebruik maken van gegevens zodat je in staat bent om op berichten te reageren en deze eventueel te delen. Voor meer informatie omtrent onze privacy policy verwijzen wij je graag door naar ons beleid.

Om Gameliner.nl te kunnen bekijken, dien je de akkoord te gaan met ons privacy policy door op 'Ja, ga verder naar de site’ te klikken.

Ja, ga verder naar de site
VERGETEN?