Pakkende in-game reclames op PS3 dankzij Double Fusion

Sony Computer Entertainment maakt vandaag bekend dat zowel haar Amerikaanse als Europese sectie gaan samenwerken met het bedrijf Double Fusion. Double Fusion zal de gigant voorzien van in-game advertenties op de PlayStation 3. Double Fusion zal door samenwerking met uitgevers en adverteerders in-game reclame voor de PS3 leveren, om zo de gamende doelgroep op de juiste en beste manier te bereiken.

Phil Rosenberg, senior vice-directeur van SCEA, zegt dat de PlayStation 3 klaar voor gebruik is als het gaat om in-game advertenties. Daarnaast zegt hij dat hij enthousiast is om doeltreffende en creatieve advertenties op de PlayStation 3 te zien. Het is volgens hem goed dat PlayStation een grote rol op zich neemt in de in-game advertentiebranche, omdat dit positief is voor de gamesindustrie.

Volgens Jonathan Epstein, directeur en CEO van Double Fusion, hebben al tal van uitgevers aangegeven bereid te zijn om in-game advertenties in hun PS3-games te stoppen. Hij is tevens blij om met SCE en PS3 samen te werken.

Epstein:

SCE's participation strengthens the in-game advertising ecosystem.

REACTIES

Gameliner verzamelt informatie

Gameliner verzamelt gegevens om zo een optimale gebruikerservaring te bieden. Hierdoor kunnen wij analyses maken omtrent het gedrag van de bezoeker om zo de ervaring op onze website te optimaliseren.

Door het plaatsen van cookies zijn adverteerders in staat om advertenties te tonen die aansluiten op jouw interesses. Daarbij kunnen social media-plugins, zoals Facebook en Twitter, gebruik maken van gegevens zodat je in staat bent om op berichten te reageren en deze eventueel te delen. Voor meer informatie omtrent onze privacy policy verwijzen wij je graag door naar ons beleid.

Om Gameliner.nl te kunnen bekijken, dien je de akkoord te gaan met ons privacy policy door op 'Ja, ga verder naar de site’ te klikken.

Ja, ga verder naar de site
VERGETEN?