Pakkende in-game reclames op PS3 dankzij Double Fusion

Geplaatst:
Aangepast: 1 januari 2018 00:00

Sony Computer Entertainment maakt vandaag bekend dat zowel haar Amerikaanse als Europese sectie gaan samenwerken met het bedrijf Double Fusion. Double Fusion zal de gigant voorzien van in-game advertenties op de PlayStation 3. Double Fusion zal door samenwerking met uitgevers en adverteerders in-game reclame voor de PS3 leveren, om zo de gamende doelgroep op de juiste en beste manier te bereiken.

Phil Rosenberg, senior vice-directeur van SCEA, zegt dat de PlayStation 3 klaar voor gebruik is als het gaat om in-game advertenties. Daarnaast zegt hij dat hij enthousiast is om doeltreffende en creatieve advertenties op de PlayStation 3 te zien. Het is volgens hem goed dat PlayStation een grote rol op zich neemt in de in-game advertentiebranche, omdat dit positief is voor de gamesindustrie.

Volgens Jonathan Epstein, directeur en CEO van Double Fusion, hebben al tal van uitgevers aangegeven bereid te zijn om in-game advertenties in hun PS3-games te stoppen. Hij is tevens blij om met SCE en PS3 samen te werken.

Epstein:

SCE's participation strengthens the in-game advertising ecosystem.
Lees meer