Kinect te ingewikkeld om te kopieren

Geplaatst: 9 september 2010 10:53
Aangepast: 1 januari 2018 00:00

Kudo Tsunoda, hoofd designer van Kinect bij Microsoft heeft in een interview aangegeven dat de sensoren van Kinect zo ingewikkeld in elkaar zitten dat mensen die het willen kopiëren er een hele kluif aan hebben.

What we've done with the software is something that's really hard to pull off.

We have a good advantage at Microsoft because we have groups like our Microsoft Research department that not a lot of other companies have, and we're able to solve some super-complicated technical problems in a short period of time.

I think it's going to be super-challenging for anybody else to solve those problems. If people are able to figure it out, by the time they've figured it out we're going to be off into adding more new things to the platform.

Kinect is de nieuwe controle-loze bewegingsaccessoire van Microsoft welke in november moet verschijnen exclusief voor de Xbox 360 en moet 149,99 opbrengen.

Alex Zweers Eigenaar & Founder

Wat ooit begon met een liefde voor Donkey Kong Country: Diddy Kong’s Quest liep uit tot het managen van zijn eigen gamesite. Vandaag de dag waagt Alex zich echter voornamelijk aan “hier krijg ik echt een God-complex van”-games. Onze regelneef - ook wel Captain Plannert genoemd - heeft altijd wel zijn mening klaarliggen, zeker als het gaat om zijn grote passie; gaming.

Lees meer