Grote marketingcampagne voor Killzone 2

Sony Computer Entertainment heeft altijd al een vreemde, maar goede marketing gehad. Ook voor Killzone 2 zal er in diep in de buidel getast worden als het gaat om marketing. Zo zal de game onder andere een reclame krijgen tijdens de Super Bowl op zondag.

Ook in het Verenigd Koninkrijk zal Killzone 2 niet bij de mensen voorbijschieten. Sony geeft daar 2 miljoen pond uit aan marketing. Ook in de rest van Europa zal Sony losgaan. Het zal misschien net zo groot worden als de Halo 3 marketing en wie heeft die nou niet gezien? Het is nog niet zeker waar de marketing zich op gaat richten. Een flashgame komt er wel aan.

REACTIES

Gameliner verzamelt informatie

Gameliner verzamelt gegevens om zo een optimale gebruikerservaring te bieden. Hierdoor kunnen wij analyses maken omtrent het gedrag van de bezoeker om zo de ervaring op onze website te optimaliseren.

Door het plaatsen van cookies zijn adverteerders in staat om advertenties te tonen die aansluiten op jouw interesses. Daarbij kunnen social media-plugins, zoals Facebook en Twitter, gebruik maken van gegevens zodat je in staat bent om op berichten te reageren en deze eventueel te delen. Voor meer informatie omtrent onze privacy policy verwijzen wij je graag door naar ons beleid.

Om Gameliner.nl te kunnen bekijken, dien je de akkoord te gaan met ons privacy policy door op 'Ja, ga verder naar de site’ te klikken.

Ja, ga verder naar de site
VERGETEN?