Conviction uitgespeeld in ongeveer twaalf uur

De creative director van Splinter Cell: Conviction, Maxime Beland, heeft bekendgemaakt dat de nieuwe game in de serie ongeveer twaalf uur gameplay zal bevatten op het normale moeilijkheidsniveau. Daarnaast is er natuurlijk nog een multiplayer in de game aanwezig, waar je mee verder kunt na het avontuur in je eentje.

We're going to ship with difficulty levels, at least a normal mode and realistic mode - like we did on Rainbow Six Vegas. And realistic is going to be really fucking hard - you're going to need stealth, two bullets is going to kill you, the enemies are going to be super-lethal.

Echte die-hards zullen er dus waarschijnlijk voor kiezen om de realistische mode te spelen en minstens het dubbele aantal uren kwijt te zijn aan de singleplayer missies, terwijl de 'normale' gamers de aftiteling na twaalf uur voorbij zullen zien komen.

Tags

Gameliner verzamelt informatie

Gameliner verzamelt gegevens om zo een optimale gebruikerservaring te bieden. Hierdoor kunnen wij analyses maken omtrent het gedrag van de bezoeker om zo de ervaring op onze website te optimaliseren.

Door het plaatsen van cookies zijn adverteerders in staat om advertenties te tonen die aansluiten op jouw interesses. Daarbij kunnen social media-plugins, zoals Facebook en Twitter, gebruik maken van gegevens zodat je in staat bent om op berichten te reageren en deze eventueel te delen. Voor meer informatie omtrent onze privacy policy verwijzen wij je graag door naar ons beleid .

Om Gameliner.nl te kunnen bekijken, dien je de akkoord te gaan met ons privacy policy door op 'Ja, ga verder naar de site’ te klikken.

Ja, ga verder naar de site
Vergeten?