Chamber Dungeon van Links Awakening was idee van Miyamoto

Geplaatst: 23 september 2019 09:55

De nieuwe Chamber Dungeon functie van The Legend of Zelda: Links Awakening remake was een idee van niemand minder dan Shigeru Miyamoto. Dat heeft game platform IGN vandaag bekendgemaakt.

In de nieuwe functie van Links Awakening kunnen spelers hun eigen Dungeon in elkaar zetten op basis van de levels die ze al hebben uitgespeeld. Nu heeft de ontwikkelaar van de game, Eiji Aonuma, onthuld dat deze nieuwe functie een idee was van Shigeru Miyamoto. In gesprek met IGN vertelde Aonuma dat hij werd benaderd door Miyamoto met de vraag of het mogelijk was om Super Mario Maker gameplay in Links Awakening te doen. Door deze vraag is de Chamber Dungeon uiteindelijk tot stand gekomen.

The Legend of Zelda: Links Awakening remake is nu uit voor de Nintendo Switch.

Bron: IGN

Jolien mag dan wel poeslief ogen, maar onder dat schattige laagje zit een ongekende nieuwstijger. Deze dame weet van alles wel wat en schuwt er geen moment voor om haar mening keihard op een presenteerblaadje te serveren. Televisie, films, games, series of zelfs talkshows, Jolien weet letterlijk alles. Nee nee, echt alles! Geloof je ons niet? Stel d’r maar op de proef!

Informatie bij dit artikel

Je moet eerst inloggen om deze game aan je favorieten toe te voegen.

Packshot The Legend of Zelda: Link's Awakening

Uitgever

Nintendo

Reviewscore

Platforms

Nintendo Switch

Releasedatum

20 september 2019

Ontwikkelaar

Nintendo

Gameliner Awards

-

Lees meer
Reacties
Er zijn nog geen reacties
Nog niet uitgepraat? Praat verder op Discord