Gameliner 15 jaar vijftien-daagse

Aankondiging voor het Jaaroverzicht 2008

Het einde van het jaar is alweer in zicht, nog maar 15 dagen te gaan en we zijn alweer bezig met het afsteken van vuurwerk. Dit jaar, 2008, is een topjaar geworden qua games, vooral de eindejaarsdrukte was weer volop aanwezig, en dat heeft ons veel mooie games en nieuwtjes opgeleverd.

Daarom komt Gameliner binnenkort met het Jaaroverzicht 2008, waarin vanaf 20 december elke dag een maand uit dit jaar aan bod komt. Elke dag bespreken we van een bepaalde maand alle opmerkelijke en belangrijke nieuwtjes die we toen tegenkwamen, en komen we daarnaast nog met de games die toen uitkwamen.

Vanaf 20 december beginnen we dus, en op 31 december sluiten we af met de maand december. Over een paar dagen kun je dus elke dag terecht bij Gameliner om het afgelopen jaar nog eens lichtjes te herhalen, je bent bij deze uitgenodigd. Tot dan!

Gameliner verzamelt informatie

Gameliner verzamelt gegevens om zo een optimale gebruikerservaring te bieden. Hierdoor kunnen wij analyses maken omtrent het gedrag van de bezoeker om zo de ervaring op onze website te optimaliseren.

Om Gameliner.nl te kunnen bekijken, dien je de akkoord te gaan met ons privacy policy door op 'Ja, ga verder naar de site’ te klikken.

Ja, ga verder naar de site
VERGETEN?