N00BIES!

1 2 >

Hallo allemaal!

Gagnar Gagnar

Dude

43 berichten

25 november 2011 - 20:02
Mijn naam is Thomas, ben 22 jaar en na vele uren van lurken heb ik besloten mij aan te melden en ook een sollicitatie te versturen om in de redactie te komen werken. Mijn dagelijks leven is in te delen in: Werken (administratie), gamen, gamen, gamen en natuurlijk vrienden, uitgaan en wellicht straks een nieuwe vriendin.

Momemteel bezit ik een gloednieuwe pcen game ik ook op de ps3.

Favo games ATM: Battlefield 3, een teleurstellende maar toch kekke TES: Skyrim, Soul calibur IV, Saintsrow the Third, Warhammer: Spacemarines en het tweede deel van The Witcher.

Favo games/series all-time: Zelda: The ocarina of time, Mario 64, de Condemned serie, Soul Calibur serie, Elder scrolls serie, Bioshock serie, The darkness, en om de lijst niet te lang te maken eindig ik met de Battlefield serie.

Steam ID: Doomsiren
Origin ID: Doomsiren
Ps3 ID: Lord_Gagnar

Aangenaam

Neal Neal

Pwner

364 berichten

25 november 2011 - 20:05
Welkom Thomas! We hebben zo te zien veel gemeen qua favoriete games.
Gagnar Gagnar

Dude

43 berichten

25 november 2011 - 20:08
Supppers! Aangenaam Neal!

Wat hebben we dan precies gemeen als ik vragen mag? Ben benieuwd

Neal Neal

Pwner

364 berichten

25 november 2011 - 20:14

Gagnar schreef:
Supppers! Aangenaam Neal!

Wat hebben we dan precies gemeen als ik vragen mag? Ben benieuwd

Ik vind bijna alle RPGs tof, en natuurlijk de Battlefield reeks. Call of Duty vond ik leuk, maar is nu eigenlijk niks meer voor mij.

legochesser legochesser

Pwner

269 berichten

25 november 2011 - 20:16
Welkom Thomas!

Battlefield is idd erg tof. Welke delen speel je zoal? Heb hier zelf alleen deeltje 2 liggen, maar dat is dan ook weer wel een van mijn favo FPS games.

Sowieso heel veel plezier hier (maar dat gaat ook zeker lukken. )!
Gagnar Gagnar

Dude

43 berichten

25 november 2011 - 20:18
[/quote]

Ik vind bijna alle RPGs tof, en natuurlijk de Battlefield reeks. Call of Duty vond ik leuk, maar is nu eigenlijk niks meer voor mij. [/quote]

Zelfde verhaal bij mij CoD: Modern warfare 2 is eigenlijk de laatste CoD die ik uitbundig heb gespeeld. Black ops heb ik nu ongeveeeeeer....4 uurtjes in zitten sinds release en de nieuwe Modern warfare vind niet echt het proberen waard.

Laatst gewijzigd door: Gagnar op 25 november 2011 - 20:19
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

25 november 2011 - 20:21
Welkom!

Waarom vind je Skyrim teleurstellend?
Gagnar Gagnar

Dude

43 berichten

25 november 2011 - 20:22

legochesser schreef:
Welkom Thomas!

Battlefield is idd erg tof. Welke delen speel je zoal? Heb hier zelf alleen deeltje 2 liggen, maar dat is dan ook weer wel een van mijn favo FPS games.

Sowieso heel veel plezier hier (maar dat gaat ook zeker lukken. )!

Ik heb mij heel erg lang vermaakt met Battlefield 2 en zit nu vast geplakt aan Battlefield 3. Wat een game zeg, sinds tijden niet meer zo van mijn stoel geblazen door zulke overdonderende grafische prestaties en de sound effects...Eargasm

Laatst gewijzigd door: Gagnar op 25 november 2011 - 20:23
robbiedetmers robbiedetmers

Gamer

96 berichten

25 november 2011 - 20:26
Hajoooo Jumbo
Gagnar Gagnar

Dude

43 berichten

25 november 2011 - 20:30

Tristan schreef:
Welkom!

Waarom vind je Skyrim teleurstellend?

Er zit naar mijn idee veel minder content in dan in de voorgaande delen. Guild gerelateerde Quests zijn verschrikkelijk kort, geen attributes, matige graphics en over het algemeen is dit nieuwe deel niet echt geëvolueerd zoals dat gebeurde met de vorige delen.

1e twee delen van The elderscrolls waren 2D met daarna de stap naar de 3D dimensie, daarna de next gen met Oblivion en dan nu Skyrim. Het is geen slecht spel, zeker niet, het is alleen teleurstellend omdat het ten opzichte van Oblivion niet op veel stappen vooruit is gegaan en op sommige vlakken zelfs stappen achteruit.

Vind ik

Laatst gewijzigd door: Gagnar op 25 november 2011 - 20:31
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

26 november 2011 - 11:38
Ik denk dat de content wel zal worden aangevuld door dlc die er zeker voor gaat komen. Ik ben het met je eens dat quests nogal aan de korte kant zijn, maar de hoeveelheid quests maakt dat wel goed. De speel ervaring zorgt (bij mij tenminste) ervoor dat ik me totaal niet focus op de graphics, al doe ik dat wel dan nog stoort het me niet. Mee eens, het had beter gekund en voor velen ook gemoeten.

Tja vergeleken met Oblivion is dit nog een kindje, met name de bugs die ik nog wel eens tegen kom is daar een voorbeeld van. De "vooruit gang" zal hem in de dingen zitten die je niet zo 1,2,3 opvallen. De map vind ik bijvoorbeeld een stap vooruit hetzelfde geld voor dual wielding.

Ik heb nog wel een paar dingen die ik graag anders zou willen zien, een verbetering van de graphics zit daar niet eens bij.
Gagnar Gagnar

Dude

43 berichten

26 november 2011 - 12:22

Tristan schreef:
Ik denk dat de content wel zal worden aangevuld door dlc die er zeker voor gaat komen. Ik ben het met je eens dat quests nogal aan de korte kant zijn, maar de hoeveelheid quests maakt dat wel goed. De speel ervaring zorgt (bij mij tenminste) ervoor dat ik me totaal niet focus op de graphics, al doe ik dat wel dan nog stoort het me niet. Mee eens, het had beter gekund en voor velen ook gemoeten.

Tja vergeleken met Oblivion is dit nog een kindje, met name de bugs die ik nog wel eens tegen kom is daar een voorbeeld van. De "vooruit gang" zal hem in de dingen zitten die je niet zo 1,2,3 opvallen. De map vind ik bijvoorbeeld een stap vooruit hetzelfde geld voor dual wielding.

Ik heb nog wel een paar dingen die ik graag anders zou willen zien, een verbetering van de graphics zit daar niet eens bij.

Hopelijk worden die aangevuld ja Ik was echt met stomheid verbaast hoe ik met twee quests van de companions al in de hoogste kringen van die guild kwam. Persoonlijk vind ik niet dat de hoeveelheid quests zo iets echt goed maakt, ik heb liever kwaliteit dan kwantiteitniet dat ze allemaal kort en slecht zijn natuurlijk, maar ik had toch wat meer quests gezien die samen voor een verhaal zorgen inplaats van een grote hoeveelheid aan random quests.

Graphics staan bij mij ook niet voor aan als het gaat om een game, maar toch teleurstellend niettemin. Vooral omdat de pc versie een vervelend slechte console port is gebleken. Het is voor dat platform echt gewoon helemaal niet geoptimaliseerd en dwingt mij zelfs lagere settings te gebruiken dan nodig in verband met sommige restricties die gelden voor consoles.

Het landschap ziet er prachtig uit, character models zijn er goed op vooruit gegaan en de combat heeft ook een flinke schop onder zijn kont gekregen, maar kijk je toch nog even wat kritischer onder de motorkap zeg maar, dan zie je toch dat dit alles uit het zelfde hout gesneden is in vergelijking met Oblivion. Dual wielding is echt een mooie addition, maar ik had wel liever dat ze er minder een slash festijn maakten en er wat meer finesse aan hadden gegeven.

Des al niettemin, Ik hou nog steeds van dit spel!

Laatst gewijzigd door: Gagnar op 26 november 2011 - 12:23
Alex. Alex.

King

4286 berichten

26 november 2011 - 12:54
Welkom bij de club!
Gagnar Gagnar

Dude

43 berichten

26 november 2011 - 16:37

Alex. schreef:
Welkom bij de club!

Dank

xRenZx xRenZx

Badass

719 berichten

29 november 2011 - 23:29
Skyrim teleurstellend?! Ga je mond spoelen! NU!

Oh, en welkom!
1 2 >

Je moet ingelogd zijn om te reageren.