Game Algemeen

1

Wat willen we zien op de Gamescom?

RobbertVKH RobbertVKH

Boss

1410 berichten

27 juni 2011 - 13:41
Het duurt niet lang meer, want al over zeven weken staat de Gamescom voor deur. Het game-evenement van Europa. Het evenement zal zich in verschillende hallen afspelen in Keulen, Duitsland dus. Meerdere ontwikkelaars en uitgevers zullen aanwezig zijn, die kun je hier checken.

Maar daar blijft het niet bij: ik heb namelijk twee vragen voor je!

Wat wil je op de Gamescom zien?

Ik; SSX en battlefield 3!

Welke grote aankondigingen zullen er gedaan worden?

Ik; misschien een prijsverlaging voor de consoles? Wii U titels?
Laat het hieronder even weten, want ik ben reuze benieuwd naar jouw verwachtingen van de Gamescom 2011. En uiteraard is de Gameliner-crew er ook weer bij.

Laatst gewijzigd door: RobbertVKH op 28 juni 2011 - 16:51
Twitter: RobbertVKH. Omdat het kan.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

11 juli 2011 - 07:35
Wat willen we zien?

Ik wil heel graag de PlayStation Vita en de Wii U checken. Van de games wil ik graag Uncharted 3 spelen en voor de rest ben ik blanco.

Aankondigingen?

Nee, geen spectaculaire aankondiging. Alleen een nieuwe PlayStation 4-console (mocht deze volgend jaar verschijnen dan is dit nu het moment).

Laatst gewijzigd door: Alex. op 11 juli 2011 - 07:35
Visser23 Visser23

Buddy

187 berichten

11 juli 2011 - 10:57
Ik ben ook zeer benieuwd naar Battlefield 3 en SSX moet ik zeggen. De consoles PlayStation Vita interesseert met echter niet zoveel. Hou totaal niet van handheld. De Wii U lijkt me dan wel weer zeer interessant, hopen dat ze hier meer van laten zien in plaats van alleen maar over de controller te praten.

Ik hoop ook dat Take Two met een mooie aankondiging komt. Hoogstwaarschijnlijk gebeurt dat niet, maar ik zou toch graag wat willen weten over de ontwikkeling van een eventuele nieuwe GTA. Ik ben natuurlijk erge fan van deze reeks dus vandaar. Zo'n grote gamereeks zullen ze niet zo snel gaan opgeven lijkt me, dus ik vind dat het zo langzamer hand wel eens tijd wordt dat er een nieuwe GTA wordt aangekondigd.

De PlayStation 4 zal heel misschien ook wel te voorschijn komen, helaas. Ik vind de Playstation 3 een hele fijne console die het nog lang doet. Om elke keer weer een nieuwe console aan te schaffen gaat mij een beetje te ver. Helaas houden de producties voor de PlayStation 3 natuurlijk ook op een bepaald moment op waardoor je wel moet overstappen op de nieuwe versie.

Ik ben echt benieuwd naar wat de Gamescom allemaal gaat brengen. Ga het ook zeker volgen!
RobbertVKH RobbertVKH

Boss

1410 berichten

11 juli 2011 - 11:00
De PlayStation 3 kan qua hardware echt nog wel even mee. Kijk maar naar Uncharted 3. Al zou wat nieuwe hardware ook wel mogen, gewoon een handmatige upgrade die je zelf (makkelijk) kan inbouwen.
Twitter: RobbertVKH. Omdat het kan.
Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

11 juli 2011 - 16:48
De Wii U. Ik hoop dat die speelbaar is.
Verder Diablo 3 en Starcraft2 Heart of the Swarm en X-men Destiny.

Ook een beetje naar Modern Warfare 3 en de rest zie ik wel. Ik laat me verrassen.
1

Je moet ingelogd zijn om te reageren.