Nintendo 3DS

1 2 3 >

Nintendo eShop

Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

07 juni 2011 - 15:06

Met de nieuwe systeemupdate van vandaag is ook de Nintendo eShop gelanceerd.

De Nintendo eShop is een digitale winkel die toegang biedt tot een divers aanbod downloadbare content voor de Nintendo 3DS, waaronder originele 3D-software, 3D-versies van klassieke games (3D Classics), "Virtual Console"-spellen die eerder verschenen voor Game Boy en Game Boy Color met hun originele 2D-beelden, en een flink aanbod aan Nintendo DSiWare™ -spellen. Bezoekers krijgen ook toegang tot trailers, screenshots en beschrijvingen van Nintendo 3DS-spellen die via de Nintendo eShop of gewone winkels worden verkocht. Elke donderdag wordt nieuwe content aan de Nintendo eShop toegevoegd.

Ik vind de eShop erg leuk en handig, alleen valt het aanbod aan games me nog een beetje tegen. Gelukkig wordt er elke donderdag wat nieuws toegevoegd. Ik hoop dat Pokémon Gold en Silver voor de Virtual Console uitkomen. Ik vind dit echt de beste spellen uit de hele reeks (zonder de DS-games dan, want die heb ik nooit gespeeld).

Want vinden jullie van de eShop en van welke games hopen jullie dat ze in de toekomst in de eShop te vinden zullen zijn?

Dylan90125 Dylan90125

Guest

8 berichten

07 juni 2011 - 15:23
Ik hoop dat ze met games als Zelda: The Minish Cap komen. Of de Mario & Luigi games, voor de Gameboy advance. Al die retro games zijn leuk hoor, maar ik heb Excite Bike nu 2x gedaan en ben er wel weer klaar mee! Zou ook tof zijn als ze gewoon n64 games gaan verkopen. Kan prima volgens mij.
Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

07 juni 2011 - 22:14
Ik vind 3D Classics Excitebike ook niet echt heel spectaculair. Het is best grappig om even te spelen, maar het houdt me niet lang achter elkaar geboeid. Super Mario Land daarentegen vind ik wel echt top.
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

08 juni 2011 - 08:00

Dylan90125 schreef:
Zou ook tof zijn als ze gewoon n64 games gaan verkopen. Kan prima volgens mij.

Welke N64 games wil je in de eShop gaan zien dan? Er zijn al een aantal opgepoetste games die op de 3DS uit gaan komen die bekend zijn van de N64.

Ik hoop dat ze Star Wars: Rogue Squadron ervoor uitbrengen of in de eShop aan gaan bieden.

Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

16 juni 2011 - 19:15
Vandaag is de game Donkey Kong (die oorspronkelijk op de Game Boy uitkwam) in het Virtual Console-gedeelte van de eShop verschenen. Iemand die hem gaat downloaden? Zelf twijfel ik nog een beetje.

Laatst gewijzigd door: Remcooooo op 30 juni 2011 - 11:06
Peter Peter

Boss

1888 berichten

16 juni 2011 - 20:55
Die Donkey Kong game is echt de shit. Het begint als de ouderwetse Donkey Kong, maar na die 4-5 levels kom je erachter dat het pas het intro is van het hele spel. Keivette puzzelgame!
Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

29 juni 2011 - 23:27
Vanaf morgen is Kirby's Dream Land in de eShop te downloaden. Heeft iemand die game wel eens op de Game Boy gespeeld?

Laatst gewijzigd door: Remcooooo op 30 juni 2011 - 11:06
Peter Peter

Boss

1888 berichten

30 juni 2011 - 00:29
Yep, keiveel gespeeld als kleine man. Redelijk simpel, en zo schattig dat je er keimelig van wordt (de eerste baas is een verdwaasd kijkende boom die appels op je laat vallen). Vrij kort, dat wel, dus weet niet of je het de 5 euro wel waard zult vinden.

Kirby's Dream Land 2 was nog een stuk toffer, en een leuk vervolg op de eerste. Iets minder makkelijk ook en vele malen groter.
Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

30 juni 2011 - 11:06
Hij gaat volgens mij maar 4 euro kosten, net als de andere (betere) Game Boy-spellen (Super Mario Land en Donkey Kong). De wat minder populaire Game Boy-spellen kosten 3 euro. En het enige Game Boy Color-spel (Link's Awakening) kost 6 euro.
DJ DJ

Hero

556 berichten

30 juni 2011 - 13:44

Remcooooo16 schreef:
En het enige Game Boy Color-spel (Link's Awakening) kost 6 euro.

Deze is ook voor de 'gewone' Gameboy uitgebracht Heb hem hier nog wel ergens liggen Leuke versie van Zelda!

Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

30 juni 2011 - 14:21
Ja klopt, maar in de eShop kun je de DX-versie downloaden en niet de originele Game Boy-versie.
Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

01 juli 2011 - 17:08
Het is eindelijk zo ver: de E3-trailers zijn in de eShop te downloaden. Het heeft lang geduurd, maar ik moet toegeven dat ze echt de moeite waard zijn om eens te bekijken.

Vandaag zijn de 3D-trailers van de volgende games verschenen:
- The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
- Super Mario
- Mario Kart
- Starfox 64 3D
- Resident Evil: Revelations

De andere 3D-trailers zijn inmiddels ook al in de eShop te downloaden:
- Paper Mario
- Metal Gear Solid 3D: Snake Eater
- Luigi's Mansion 2
- Kid Icarus: Uprising
- Animal Crossing

Je kunt alle trailers gratis downloaden. Wees er wel snel bij, want ze zijn maar voor een beperkte periode beschikbaar. Tot wanneer precies is niet bekend.

Laatst gewijzigd door: Remcooooo op 20 juli 2011 - 18:32
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

11 juli 2011 - 09:03
De trailers zijn best vet!
Alex. Alex.

King

4286 berichten

12 juli 2011 - 09:40

Remcooooo16 schreef:
Het is eindelijk zo ver: de E3-trailers zijn in de eShop te downloaden. Het heeft lang geduurd, maar ik moet toegeven dat ze echt de moeite waard zijn om eens te bekijken.

Vandaag zijn de 3D-trailers van de volgende games verschenen:
- The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
- Super Mario
- Mario Kart
- Starfox 64 3D
- Resident Evil: Revelations

Volgens Nintendo komen er volgende week nog 5 trailers bij.

Je kunt alle trailers gratis downloaden. Wees er wel snel bij, want ze zijn maar voor een beperkte periode beschikbaar. Tot wanneer precies is niet bekend.

Trailers leuk, maar spelen is nog toffer.

Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

20 juli 2011 - 18:36
Vanaf morgen kun je ook Game & Watch Gallery die oorspronkelijk voor de Game Boy uitkwam in het Virtual Console-gedeelte van de eShop vinden. Deze game bevat 4 Game & Watch-spellen (Manhole, Fire, Octopus en Oil Panic) die te spelen zijn in hun originele vorm en in een verbeterde vorm met Mario en consorten in de hoofdrol. Hij zal te downloaden zijn voor 3 euro.

-
Je kunt nu ook 3D Classics Xevious in de Nintendo eShop vinden. Xevious is een shoot 'em up die vroeger in de arcadehallen te vinden was en later ook voor verschillende consoles is uitgebracht. En vanaf vandaag kun je deze klassieker in volledig 3D in de eShop downloaden voor 6 euro.

Laatst gewijzigd door: Remcooooo op 21 juli 2011 - 19:33
1 2 3 >

Je moet ingelogd zijn om te reageren.