Wii U

1

De opvolger van de Wii, de Wii U

Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

25 april 2011 - 22:30
Hier alle nieuws betreffend nieuwe Nintendo Console

De nieuwe console van Nintendo en dit wordt dan de 6e console van hun. Wordt het dit jaar met de E3 onthuld? Meer informatie volgt snel.
Koen. Koen.

Pwner

409 berichten

25 april 2011 - 23:05
Ik ben echt benieuwd wat Nintendo dit keer weer voor iets nieuws heeft bedacht om de mensen een console te laten kopen
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

02 mei 2011 - 16:08
Voorals nog zijn dit de specificaties die opgedoken zijn, deze zijn verre van officieel maar iedereen weet dat deze opvolger de richting van de PS3 en Xbox 360 op gaat.

Specificaties

-IBM Power Pc CPU with 3 cores

Dit zou dan de CPU gaan worden, leuk maar over de snelheid is niets gezegd. Ik heb wat info over deze CPU opgevist welke je kunt lezen als je op de naam klikt.

- Ati Radeon R700 with Shader Unit 4.­1v 900mhz(ps3 700mhz,xbox 360 500 mhz)

Dit is overduidelijk de grafische unit die sneller is dan de PS3 en Xbox variant.

- 512MB RAM

Tja, 512 MB net als de PS3 en Xbox 360

- Blu-ray player

No comment..

- Controller with 6 inch hd touchscreen

Het is wel iets wat de Nintendo console weer iets unieks geeft maar zien jullie je al hiermee gamen?

- Backwards Compatible

Uiteraard, zou zonde zijn van de klanten die ze zouden verliezen als het niet zo was. Logische zet .

- 320 GB HDD

Waar de voorganger moeite had met de opslag hebben ze er deze keer voor gekozen om zat ruimte erin te planten, Ninty leert wel degelijk mensen

Even serieus, wie ziet zichzelf op een modem like kastje spelen met een controller met een scherm erop. Ik hoop dat de Wii2 een klapper wordt qua uitstraling en misschien dat ik ze dan die controller wel vergeef.

Laatst gewijzigd door: Tristan op 02 mei 2011 - 16:11
RobbertVKH RobbertVKH

Boss

1410 berichten

02 mei 2011 - 17:08
Die controller ziet er wel vet uit .
Twitter: RobbertVKH. Omdat het kan.
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

09 mei 2011 - 21:21
Hopelijk wordt die third party support veel beter dan bij de Wii. Bij de Wii kwam er maar drie keer per jaar een goede game uit met af en toe een third party uitspringer zoals No More Heroes en Mushroom Men
Alex. Alex.

King

4286 berichten

10 mei 2011 - 09:44
Ik kijk echt enorm uit naar aanstaande E3. Er gaan een aantal mooie dingen gebeuren. Zo ben ik erg benieuwd naar deze nieuwe console van Nintendo.

Ik verwacht dat Nintendo zelf niet zoveel titels gaat uitbrengen en dat de console echt gepresenteerd gaat worden met allerlei third party titels. Ik betwijfel wel of Rockstar met een GTA V gaat komen.
Maar ik geloofde ook al niet dat Nintendo de opvolger van de Nintendo Wii zou aankondigen.

Laatst gewijzigd door: Alex. op 10 mei 2011 - 09:47
Flux Flux

Dude

60 berichten

10 mei 2011 - 17:37
Dit belooft wat, die controller is de bom
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

15 mei 2011 - 01:08
Ze leren het alleen nooit met die vierpuntsdruktoets. Die moeten afzonderlijk staan Nintendo! Kijk naar Sony
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

26 juni 2011 - 14:35
Ik ben benieuwd hoe Nintendo hardcore gamers gaat aantrekken met de Wii U.. Iemand een idee?
Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

27 juni 2011 - 05:26
Games maken die op een goede manier gebruik maken van de controller, zonder dat het al te gimmicky wordt.
Zoals de demo die ze van Zelda lieten zien.
Batman Batman

Buddy

246 berichten

17 juli 2011 - 00:30

Tristan schreef:
Ik ben benieuwd hoe Nintendo hardcore gamers gaat aantrekken met de Wii U.. Iemand een idee?

Wat denk je zelf?
Als games er tof uitzien, dan hebben ze denk al sowieso veel hardcore gamers over de streep gehaald.
Ik moet eerst nog maar eens zien hoor.

Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

17 juli 2011 - 10:58
Heeft iemand toevallig een abonnement op de Ngamer?
In de laatste editie zat een plaatje van de Wii U controller op levensgroot formaat. Het is best een fijne grote.
Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

17 juli 2011 - 11:26
Ja ik heb een abonnement op Ngamer. Van mij had de controller wel ietsje kleiner gemogen.
Neal Neal

Pwner

364 berichten

09 augustus 2011 - 10:47
Nintendo komt altijd met goede ideeën, die Sony en Microsoft altijd overnemen. Hetzelfde met de normale Wii, iedereen was enthousiast dat je iets kon besturen door je arm te bewegen, en nu heeft Sony Playstation Move en Microsoft Kinect, wat nog geavanceerder is.

Nu hebben ze geen nieuwe ideeën in de Wii u toegevoegd, behalve een iPad-achtige controller, dus ik denk dat Nintendo deze ronde verliest.

Laatst gewijzigd door: Neal op 09 augustus 2011 - 10:48
Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

09 augustus 2011 - 13:12
De controller is anders een goed idee. Alleen moet de uitwerking goed liggen en moeten de ontwikkelaars niet lui zijn met de input van de controller in hun games.

Wat je gaat krijgen bij de Wii U is wat ze voorheen met de GBA en de Gamecube hebben gedaan met behulp van die linkkabels. Geloof dat Legend of Zelda: Four Sword Adventures er een van was. Maar nu met de Wii U is dat standaard erbij. Alleen jammer dat er maar 1 WiiUpad er op aangesloten kan worden. (als ik het goed heb).

De andere vraag is, wat gaan Microsoft en Sony doen. Naast het optimaliseren van 3D, zie ik verder niet zo gauw in wat zij kunnen doen om hun consoles te laten vernieuwend aan te laten voelen. En ze hebben hun Motion sensor vrij laat toegepast, waardoor ze eigenlijk de levensduur van de Xbox en Playstation verlengt hebben.
1

Je moet ingelogd zijn om te reageren.