Vertel het ons

< 1 2

Klachten? Kun je hier kwijt!

Alex. Alex.

King

4286 berichten

13 november 2011 - 11:37

breedfan schreef:
heu heu,
ik had laatst dat batman poker paket gewonnen en ze zeiden we sturen het zo snel mogelijk op. dat is nu iets meer dan een week geleden.
Ik heb wel gewoon al mijn info in mijn GL staan dus daar ligt het als het goed is niet aan.

Iemand die hier meer over weet?

grts

Ik heb ze nog niet verstuurd, excuses. Dat gebeurd hoe dan ook deze week!!

We hebben de prijsvragen nu ook anders ingericht achter de schermen, omdat ik tot aan mijn oren zit in het werk. Kevin gaat zich bezig houden met het organiseren van de prijsvragen en dan heb ik alle tijd om dit soort dingen beter te regelen. Ik ben me er zelf van bewust dat het te lang duurt.

breedfan breedfan

Dude

49 berichten

13 november 2011 - 12:38

Alex. schreef:

breedfan schreef:
heu heu,
ik had laatst dat batman poker paket gewonnen en ze zeiden we sturen het zo snel mogelijk op. dat is nu iets meer dan een week geleden.
Ik heb wel gewoon al mijn info in mijn GL staan dus daar ligt het als het goed is niet aan.

Iemand die hier meer over weet?

grts

Ik heb ze nog niet verstuurd, excuses. Dat gebeurd hoe dan ook deze week!!

We hebben de prijsvragen nu ook anders ingericht achter de schermen, omdat ik tot aan mijn oren zit in het werk. Kevin gaat zich bezig houden met het organiseren van de prijsvragen en dan heb ik alle tijd om dit soort dingen beter te regelen. Ik ben me er zelf van bewust dat het te lang duurt.

thx, geen probleem! als je veel werk hebt kan ik het begrijpen dat sommige dingen wat langer duren!
was gewoon nieuwsgierig

< 1 2

Je moet ingelogd zijn om te reageren.