Vertel het ons

1 2 >

Klachten? Kun je hier kwijt!

Batman Batman

Buddy

246 berichten

25 april 2011 - 13:47
Ik irriteer me er een beetje aan dat ik sommige bezoekers alleen maar zie terugkomen voor de prijsvragen.
Of Gameliner daar alleen daar goed voor is. Ik vind het echt jammer. Als al deze bezoekers nu eens wat meer moeite doen om te posten, dan kan Gameliner vanzelf meer prijsvragen regelen denk ik.
Maar kan hier iets op verzonnen worden?

Laatst gewijzigd door: Batman op 25 april 2011 - 13:48
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

25 april 2011 - 15:13
Ik kan me voorstellen dat je je daar aan irriteert, echter doen ze niets verkeerd. Ik hoop ook dat de bezoekers meer gaan posten maar we kunnen ze niet verplichten om dat te doen. Daar zijn ze volkomen vrij in .

Wat wel heel belangrijk is dat de Voorwaarden prijsvragen & acties goed worden gelezen als men deelneemt aan een prijsvraag. Zo staat er onder andere in dat:

- Na het winnen van een prijs op Gameliner.nl mag je twee maanden niet meedoen aan andere prijsvragen op Gameliner.nl.

Hier letten wij dus ook erg goed op .

Batman schreef:
Als al deze bezoekers nu eens wat meer moeite doen om te posten, dan kan Gameliner vanzelf meer prijsvragen regelen denk ik.

Wat je hierboven zegt zit zeker een kern van waarheid in want meer bekendheid voor Gameliner betekent dat wij voor uitgevers ook interessanter worden.

Laatst gewijzigd door: Tristan op 25 april 2011 - 15:14
Batman Batman

Buddy

246 berichten

26 april 2011 - 00:58
Gast maar dat snapt mijn neus natuurlijk ook wel. Maar kan je niet zeggen bijv dat je zoveel posts moet gedaan hebben, wil je deelnemen aan een prijsvraag?

Ik vind namelijk vrij kansloos die lui die alleen maar schooien om goodies en verder niet naar de site omkijken.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

26 april 2011 - 07:24
Ik begrijp wel wat je bedoeld Batman. Maar dit is iets wat je op elke website wel tegenkomt. Alleen bij ons valt het misschien iets meer op, omdat de verhouding groter ligt. Ik ben van mening dat we voldoende maatregelen hebben genomen voor het prijsvragen gebeuren. Het verder inperken zie ik op dit moment nog niet de noodzaak van in, maar dat kan veranderen, maar nu de vrijheid op Gameliner voor iedereen.

Wel bedankt voor je betrokkenheid, dat waardeer ik.
Stinkdeken Stinkdeken

Gamer

84 berichten

26 april 2011 - 08:18
Ach dat zal je niet tegenhouden, het enige waar de Staff naar kan kijken is de postcount maarja sommige mensen posten niet veel maar zijn wel lekker actief op de site...
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

26 april 2011 - 08:40
Als we die postcount zouden toepassen kan het gebeuren dat men posts gaan plaatsen die nergens op slaan of gaan spammen om maar aan die posts te komen.

Die posts kunnen dan wel worden verwijderd maar dan zijn we geen steek verder gekomen.
Stinkdeken Stinkdeken

Gamer

84 berichten

26 april 2011 - 10:30
Nja dat is waar...
Maak je eigenlijk meer werk voor de staff en volgens mij hebben jullie het druk zat
Batman Batman

Buddy

246 berichten

17 juli 2011 - 00:26
Nu jullie die ranks hebben ingebouwd is het niet beter om bezoekers met een bepaalde rank mee te laten doen aan de prijsvraag.
De drempel hoef je niet hoog te leggen, maar gewoon de eerste rank bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd door: Batman op 17 juli 2011 - 00:27
Visser23 Visser23

Buddy

187 berichten

17 juli 2011 - 15:38

Batman schreef:
Nu jullie die ranks hebben ingebouwd is het niet beter om bezoekers met een bepaalde rank mee te laten doen aan de prijsvraag.
De drempel hoef je niet hoog te leggen, maar gewoon de eerste rank bijvoorbeeld.

Zou inderdaad wel een goed idee zijn, dat wordt het forum waarschijnlijk ook wat drukker en worden er meer reacties geplaatst op nieuwsitems. Het probleem krijg je dan wel met nutteloze berichten. Denk dat er vele mensen zijn die dan het forum gaan onderspammen met berichten waar niemand iets aan heeft.

TheDarknessBoy TheDarknessBoy

Buddy

132 berichten

17 juli 2011 - 16:03

Visser23 schreef:

Batman schreef:

Zou inderdaad wel een goed idee zijn, dat wordt het forum waarschijnlijk ook wat drukker en worden er meer reacties geplaatst op nieuwsitems. Het probleem krijg je dan wel met nutteloze berichten. Denk dat er vele mensen zijn die dan het forum gaan onderspammen met berichten waar niemand iets aan heeft.

Dat mensen op het forum gaan spammen gebeurd anders toch wel. Ik ben het er wel met Batman over eens, echter vind ik dat het de laatste tijd een stuk drukker is op het forum dan een half jaar geleden.
Ik mis eigenlijk iets exclusiefs, maar kan zo even niks bedenken.

Alex. Alex.

King

4286 berichten

18 juli 2011 - 00:21

TheDarknessBoy schreef:

Visser23 schreef:

Batman schreef:

Dat mensen op het forum gaan spammen gebeurd anders toch wel. Ik ben het er wel met Batman over eens, echter vind ik dat het de laatste tijd een stuk drukker is op het forum dan een half jaar geleden.
Ik mis eigenlijk iets exclusiefs, maar kan zo even niks bedenken.

Ik zie nog steeds niet veel in deze oplossing. Wanneer iemand wat gewonnen heeft, mag het een x aantal maanden niet meer mee doen. Dat lijkt me voor nu even voldoende.

Visser23 Visser23

Buddy

187 berichten

18 juli 2011 - 10:17
Ahh, dat wist ik ook niet. Dat is inderdaad wel een goede oplossing, Alex. Staat er een vast aantal maanden op, of is dat elke keer verschillend gezien de prijs die eraan verbonden zit?
Alex. Alex.

King

4286 berichten

18 juli 2011 - 18:06

Visser23 schreef:
Ahh, dat wist ik ook niet. Dat is inderdaad wel een goede oplossing, Alex. Staat er een vast aantal maanden op, of is dat elke keer verschillend gezien de prijs die eraan verbonden zit?

Je mag standaard twee maanden aan geen enkele actie of prijsvraag meedoen als je iets gewonnen hebt.
De andere regels vind je hier.

Visser23 Visser23

Buddy

187 berichten

18 juli 2011 - 20:40
Ahh, super, die had ik zelf nog niet gevonden. Ik ben weer helemaal op de hoogte, bedankt!
breedfan breedfan

Dude

49 berichten

13 november 2011 - 10:55
heu heu,
ik had laatst dat batman poker paket gewonnen en ze zeiden we sturen het zo snel mogelijk op. dat is nu iets meer dan een week geleden.
Ik heb wel gewoon al mijn info in mijn GL staan dus daar ligt het als het goed is niet aan.

Iemand die hier meer over weet?

grts
1 2 >

Je moet ingelogd zijn om te reageren.