Vertel het ons

Sticky: Ideeënbus voor site & forum

always4psv always4psv

Guest

17 berichten

22 juli 2011 - 23:45
Als je door de nieuwsberichten scrollt zie je eigenlijk alleen maar tekst. Is het niet leuk bij elk artikel een afbeelding toe te voegen? Dan wordt het wat kleurrijker en wat minder zwart wit met tekst
Koen. Koen.

Pwner

409 berichten

22 juli 2011 - 23:56
Daar wordt druk aan gewerkt dacht ik, het is mogelijk, maar op een erg tijdrovende manier. Even geduld nog
Batman Batman

Buddy

246 berichten

30 juli 2011 - 22:47
Wie is eigenlijk de baas van Gameliner? Ik zie namelijk ook Game Business staan onderaan de site.
Visser23 Visser23

Buddy

187 berichten

30 juli 2011 - 23:08

Batman schreef:
Wie is eigenlijk de baas van Gameliner? Ik zie namelijk ook Game Business staan onderaan de site.

Derk-Jan is de baas van Gameliner. Bij contact staat bij Derk-Jan 'CEO'. Dit is de Engelse benaming. Game Business is de bedrijfsnaam, Gameliner de merknaam. (Aldus Alex...)

Batman Batman

Buddy

246 berichten

30 juli 2011 - 23:09
Waarom zie ik nooit iets van Derk-jan :O?

Laatst gewijzigd door: Batman op 30 juli 2011 - 23:12
Alex. Alex.

King

4286 berichten

30 juli 2011 - 23:21

Batman schreef:
Waarom zie ik nooit iets van Derk-jan :O?

Dat komt omdat de beste man geen actieve rol op de site heeft, zoals ik en de rest. Hij werkt op de achtergrond aan de site, maar Gameliner is niet het enige waar hij mee bezig is. Hij bouwt namelijk ook websites en software voor andere bedrijven samen met Patrick.

Vincent hebben we ook nog voor het development, maar hij is meer inhouse. Daarom gebeurt er de laatste meer dan voorheen.

Ik regel de rest van de site zo'n beetje en krijg natuurlijk hulp van de rest. Dus alles wat je ziet op de site dat is gebeurd onder mijn toezegging en zo verder....
Maar ontopic please blijven, of maak een nieuwe topic aan

Laatst gewijzigd door: Alex. op 30 juli 2011 - 23:28
Visser23 Visser23

Buddy

187 berichten

06 augustus 2011 - 18:27

alex. schreef:
In dat geval zal ik het direct op onze to do list zetten, want dat is namelijk erg irritant.

Hmm, het is natuurlijk wél te zien om welk nieuwsitem het gaat. Hou je muis op de reactie en zie links onderin wat de link is naar het item. Hierin staat de titel van het item vernoemd. Dus lijkt me dit nu wel een beetje overbodig, of niet?

Batman Batman

Buddy

246 berichten

08 augustus 2011 - 16:44

Visser23 schreef:

alex. schreef:
In dat geval zal ik het direct op onze to do list zetten, want dat is namelijk erg irritant.

Hmm, het is natuurlijk wél te zien om welk nieuwsitem het gaat. Hou je muis op de reactie en zie links onderin wat de link is naar het item. Hierin staat de titel van het item vernoemd. Dus lijkt me dit nu wel een beetje overbodig, of niet?

Waar zie jij de titel van het nieuwsbericht dan? Ik zie namelijk alleen maar wat diegene heeft gepost.

Laatst gewijzigd door: Batman op 08 augustus 2011 - 16:45
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

08 augustus 2011 - 17:39

Batman schreef:

Visser23 schreef:

alex. schreef:

Waar zie jij de titel van het nieuwsbericht dan? Ik zie namelijk alleen maar wat diegene heeft gepost.

Daar, linksonderin

Visser23 Visser23

Buddy

187 berichten

08 augustus 2011 - 17:58
Wat Tristan zegt inderdaad. Weet alleen niet of dat in elk browser zo is, maar daar ga ik wel van uit
TheDarknessBoy TheDarknessBoy

Buddy

132 berichten

11 maart 2012 - 23:08
Dat werkt echt kut.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

16 maart 2012 - 01:40

TheDarknessBoy schreef:
Dat werkt echt kut.

We pakken het op.

spheric spheric

Gamer

73 berichten

24 april 2012 - 13:28
Het forum is nogal moeilijk leesbaar op mijn gsm. De rest van de site werkt perfect maar om één of andere reden is er iets mis met de topics-hokjes als ik het met firefox op mijn gsm open. Zijn er nog met dat probleem of ligt het aan de gsm?
Alex. Alex.

King

4286 berichten

24 april 2012 - 16:32

spheric schreef:
Het forum is nogal moeilijk leesbaar op mijn gsm. De rest van de site werkt perfect maar om één of andere reden is er iets mis met de topics-hokjes als ik het met firefox op mijn gsm open. Zijn er nog met dat probleem of ligt het aan de gsm?

Ik denk dat het aan je mobiel ligt, want op mijn telefoon heb ik geen enkel probleem. Maar mocht je gegevens hebben (welke telefoon, etc.) dan kunnen we het voor je uitzoeken.

Laatst gewijzigd door: Alex. op 24 april 2012 - 16:33
RobbertVKH RobbertVKH

Boss

1410 berichten

24 april 2012 - 17:38
Bij mij, Xperia Play, Android 2.3, schiet de site steeds terug naar de volle pagina. Inzoomen werkt niet, want dan brengt hij het steeds terug naar maximale grote. Buiten dat; dat doet ie alleen bij deze site.

Apart it is.
Twitter: RobbertVKH. Omdat het kan.

Je moet ingelogd zijn om te reageren.