Vertel het ons

1

Gameliner open sollicitaties

Alex. Alex.

King

4286 berichten

13 april 2011 - 08:41
Simba Simba

Buddy

177 berichten

16 april 2011 - 23:45
Even een vraag. Staat er ook een minimale leeftijd voor de schrijvers. (voor dat je niet naar game-events enzo hoeft)?

Laatst gewijzigd door: Simba op 16 april 2011 - 23:47
Koen. Koen.

Pwner

409 berichten

17 april 2011 - 01:31

Simba schreef:
Even een vraag. Staat er ook een minimale leeftijd voor de schrijvers. (voor dat je niet naar game-events enzo hoeft)?

Er zit geen leeftijdsgrens op. Het is natuurlijk altijd leuk om naar game-events te gaan als redacteur maar dit is niet verplicht. Game-events zijn meestal gewoon voor iedereen toegankelijk maar sommige delen en sommige games hebben een minimum leeftijd.

Let er wel op dat Gameliner er als een (vrijwillige) hobby bij komt. Het kan zijn dat je hierdoor in tijd nood komt voor school of werk.

Njits Njits

Guest

19 berichten

06 juni 2011 - 14:14
Zoeken jullie nog steeds mensen voor de redactie?
Misschien iets om over na te denken alleen is het mij niet
helemaal duidelijk wat jullie eisen qua tijd en taalvaardigheden en kennis over de industrie enz.

Laat me even weten wat jullie nou precies zoeken in iemand die
bij de redactie wil en misschien zal ik dan solliciteren.

Laatst gewijzigd door: Njits op 06 juni 2011 - 14:15
Batman Batman

Buddy

246 berichten

07 juni 2011 - 15:44
De sfeer is hier altijd goed. Ik snap daarom best dat elke gebruiker redacteur wilt worden (Niet sarcastisch bedoeld).
Njits Njits

Guest

19 berichten

07 juni 2011 - 17:53
Dus realistische om te proberen of?
Krijgen jullie veel sollicitaties?
RobbertVKH RobbertVKH

Boss

1410 berichten

07 juni 2011 - 20:05

Batman schreef:
De sfeer is hier altijd goed. Ik snap daarom best dat elke gebruiker redacteur wilt worden (Niet sarcastisch bedoeld).

Mooi dat je de sfeer zo tof vind .

Twitter: RobbertVKH. Omdat het kan.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

07 juni 2011 - 22:05

Njits schreef:
Dus realistische om te proberen of?
Krijgen jullie veel sollicitaties?

Op het moment hebben we het niet zo druk, maar dat is omdat we niet echt hard opzoek zijn naar versterking.

We staan altijd wel open voor nieuwe redacteuren.
Je moet wel genoeg tijd hebben, goed kunnen schrijven en voldoende verstand van games.

Njits Njits

Guest

19 berichten

09 juni 2011 - 23:29
Ik heb binnenkort zomervakantie dus
waarom niet, ik stuur binnenkort wel een
open sollicitatie lijkt me echt geweldig
om voor gameliner te schrijven.
breedfan breedfan

Dude

49 berichten

13 november 2011 - 10:58
ik zit er serieus aan te denken om te solliciteren.
maar ik heb niet echt ervaring met het zelf schrijven van re- of previews. zeg eigenlijk maar geen. maar daarentegen ben ik wel iemand die veel gamed en ook wel weet wat die van een game vind, en dat ook kan uitspreken met meer dan ik vind hem niet leuk of wel leuk
maar zou het dan aan te raden zijn om evengoed te solliciteren???
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

13 november 2011 - 12:34

breedfan schreef:
ik zit er serieus aan te denken om te solliciteren.
maar ik heb niet echt ervaring met het zelf schrijven van re- of previews. zeg eigenlijk maar geen. maar daarentegen ben ik wel iemand die veel gamed en ook wel weet wat die van een game vind, en dat ook kan uitspreken met meer dan ik vind hem niet leuk of wel leuk
maar zou het dan aan te raden zijn om evengoed te solliciteren???

Ik zie niet waarom je dat niet zou doen, wie weet wat eruit komt.

Als je de reviews e.d leest op de site heb je zelf al een idee hoe het ongeveer eruit moet komen te zien. Dus waag het erop en schrijf een review van een game naar keuze en stuur die met je sollicitatie mee.

Niet geschoten is altijd mis .

Visser23 Visser23

Buddy

187 berichten

13 november 2011 - 12:37
Inderdaad, je kan natuurlijk altijd een poging wagen om te solliciteren. Schrijfstijl is iets wat je kan verbeteren door ervaringen op te doen. Als jij laat zien in een eventuele proefperiode (als je aangenomen wordt), dat je goed schrijft en dat er verbetering in zit, zit je goed.

Sollicitatieformulier staat overigens hier.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

13 november 2011 - 18:48
Ik zeg gewoon doen
1

Je moet ingelogd zijn om te reageren.