Game Algemeen

1

Pokemon Black & White

Liebling Liebling

Hero

642 berichten

05 maart 2011 - 23:06
Pokemon White en Black is voor elk kind natuurlijk weer een must have en dat kan ik me goed voorstellen. Ik ben vroeger ook echt enorm fan geweest van pokemon . Ben toen ooit begonnen met Pokemon red echt een toffe game. Heb echter de laatste jaren de pokemon games aan me voorbij laten gaan, maar Pokemon black moest ik toch eens proberen. Ben echt benieuwd .

Ik vraag me alleen af wat nou het grote verschil zal zijn tussen black en white. Volgens mij zijn de verschillende niet zo groot, maar om daar echt achter te komen zou ze allebei moeten spelen, maar nu eerst maar beginnen aan de White versie .

mochten jullie benieuwd zijn welke start pokemon ik heb genomen. Ik heb de groene pokemon Snivy, die wordt echt vet als die is geevulueerd.

Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

06 maart 2011 - 10:42
Wat een toeval die heb ik ook gekozen !

Ik neem namelijk de Black version voor mijn rekening!

Laatst gewijzigd door: Tristan op 06 maart 2011 - 17:12
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

06 maart 2011 - 13:11
dat bewijst maar weer eens dat die groene echt vet is als die geevolueerd is
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

14 maart 2011 - 07:49
Wel goed dat er merkbare verschillen zijn tussen de twee versies
Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

14 maart 2011 - 16:39
Wat zijn de verschillen? Weer een aantal pokémons exclusief per versies?
Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

14 maart 2011 - 16:45
http://www.gameliner.nl/review/612/Pokemon-Black-Version-Nintendo-DS :

Liebling schreef:
Ik denk inderdaad dat de ideeen ophouden, maar dat nou leuke aan de white versie daar kun je ook 32 pokemons vangen uit de oudere versies dat kan in de black versie weer nie

Tristan schreef:
In Black kom je andere gewone Pokémon tegen dan in White, en je kan in Black naar Black city waar je allerlei leuke dingen kunt kopen zoals evolutie stenen.
In White kan je naar White Forest, Michelle heeft dat al aangehaald in haar review . Dus mocht je willen weten wat je daar tegen komt, zou ik die even lezen .

Verder zijn er kleine verschillen in sommige steden en qua gevecht stijl van trainers die je tegen komt.

Laatst gewijzigd door: Remcooooo op 14 maart 2011 - 16:46
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

14 maart 2011 - 16:49
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen

Ik hoop dat ze een volgende Pokémon game helemaal overhoop gooien en met iets totaal nieuws aankomen.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

14 maart 2011 - 22:12

Tristan schreef:
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen

Ik hoop dat ze een volgende Pokémon game helemaal overhoop gooien en met iets totaal nieuws aankomen.

Dat je je Pokémons kunt n****n ? Kom op zeg, wat wil je aan deze serie nog veranderen?

Laatst gewijzigd door: Alex. op 14 maart 2011 - 22:12
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

15 maart 2011 - 07:49
Nou bijvoorbeeld een totaal ander doel dan badges halen. Gooi die badges eruit en verwissel de Gyms met dungeons waar je eindbazen moet verslaan ( Über sterke Pokémon ofzo ). Of een tactische turn based rpg waarbij je je Pokémon kunt inzetten .
Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

15 maart 2011 - 16:17

Tristan schreef:
Gooi die badges eruit en verwissel de Gyms met dungeons waar je eindbazen moet verslaan.

Pokémon Mystery Dungeon?

Liebling Liebling

Hero

642 berichten

15 maart 2011 - 19:30

Remcooooo16 schreef:

Tristan schreef:
Gooi die badges eruit en verwissel de Gyms met dungeons waar je eindbazen moet verslaan.

Pokémon Mystery Dungeon?

zo'n soort pokemon bestaat al inderdaad alleen dan speel je zelf een pokemon en geen trainer en die dugeons zijn niet heel spectaculair

1

Je moet ingelogd zijn om te reageren.