N00BIES!

1

Die-hard komt erbij.

Jakka Jakka

Pwner

455 berichten

21 februari 2011 - 21:28
Zoals je misschien al hier en daar zag, was ik al flink aan het reageren op artikelen.. mijn ongezouten en soms ongepaste opmerkingen kunnen je niet ontgaan zijn.

Goed... In het dagelijks leven ga ik onder de naam Jasper.. Ik game sinds 1998, toen was ik acht. Het snelle rekentalent heeft nu bedacht dat ik vandaag de dag 20 jaar ben. Ik ben dus al 12 jaar bezig met gamen, ooit begonnen met Croc op de PSX(Playstation 1), en al snel uitgegroeid naar X-box en PS2.. Een hele tijd bezig geweest met World of Warcraft, tot kort voor de laatste uitbreiding, toen was ik té verslaafd...
Naast gamen schrijf ik muziek-, film- en boekrecensies voor ROAR E-Zine. Dit doe ik nu twee jaar. Erg tof; ik krijg de nieuwste boeken als eerst en mag ook de nieuwste films als eerst checken. Voor Gameliner ga ik de voice-overs verzorgen en zal ik, waar ik de tijd heb, een stuk schrijven.

Sinds een paar maanden een trotste X-Box 360 bezitter, daarvoor vooral op de PS3 te vinden.
Favo genres: (action-)RPG, Shooter en Action.
Favo Games van de afgelopen jaren: World of Warcraft, GTA IV + DLC, Layton trilogie, Dragon Age en Mass Effect.
Favo muziek: hiphop en alles wat harder is dan dat(zoals je kan raden is dat meer dan 90%), maar ook alles wat zachter is... Alles dus .
Favo chicks: Megan Fox en Kate Beckinsale(lekker casual).

Goed. Wat wil je nog meer weten? De games die voor mij het hardst tegenvielen de afgelopen jaren waren Fallout 3 en Red Dead Redemption..
Tofste game-ervaring? - Een nacht lang zwaar onder invloed Call of Duty: Black Ops zombiemode spelen en niet verder dan 4 deuren komen.

Goed.. Genoeg over mij.. Whats up mensen?! Alles goed ?

Laatst gewijzigd door: Jakka op 21 februari 2011 - 21:31
Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

21 februari 2011 - 22:42
Welkom in de groep, hoop dat je leuke tijd tegen moet komt.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

21 februari 2011 - 23:11
Welkom bij de club

Laatst gewijzigd door: Alex. op 22 februari 2011 - 11:40
Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

22 februari 2011 - 09:28

Jakka schreef:
Tofste game-ervaring? - Een nacht lang zwaar onder invloed Call of Duty: Black Ops zombiemode spelen en niet verder dan 4 deuren komen.

Man dat is nog goed oook

EN eh Welkom

Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

22 februari 2011 - 11:37
Welkom bij de club!

Waarom viel Fallout 3 je zo tegen, door de bugs?
Jakka Jakka

Pwner

455 berichten

22 februari 2011 - 14:44
Fallout 3 viel voor mij tegen omdat ik de animaties brak vond en het schieten niet echt FPS werkte. Ik was heel snel geneigd om weg te rennen van tegenstanders tot me V.A.T.S. weer opgeladen was. Vond ik niet zo tof.. Overigens het hele concept sprak me wel aan, post-nuclear Washington .
1

Je moet ingelogd zijn om te reageren.