Nintendo 3DS

De games voor de 3DS

Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

19 december 2011 - 09:29
WarioWare is echt vet. Die speel ik momenteel
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

19 december 2011 - 17:16

Remcooooo16 schreef:
WarioWare is echt vet. Die speel ik momenteel

Zeker wel

legochesser legochesser

Pwner

269 berichten

06 maart 2012 - 20:26
F-Zero is pittig in het begin, doch gaaf als je het onder de knie krijgt. Is het jullie trouwens al gelukt Metroid Fusion uit te spelen? Want misschien is het leuk om te kijken wie er het snelste door heen kan rennen.
Peter Peter

Boss

1888 berichten

06 maart 2012 - 22:25

legochesser schreef:
F-Zero is pittig in het begin, doch gaaf als je het onder de knie krijgt. Is het jullie trouwens al gelukt Metroid Fusion uit te spelen? Want misschien is het leuk om te kijken wie er het snelste door heen kan rennen.

Tuurlijk heb ik die uitgespeeld! Heb ALLE Metroid games uitgespeeld (en alleen Other M is een matige game, btw, de rest is super).

Heb speedrun gedaan met Super Metroid, Fusion en Zero Mission ooit, maar dat is al lang geleden. Zal eens checken wat ik destijds met Fusion gehaald heb! Ben zelf ook benieuwd in ieder geval

Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

06 maart 2012 - 23:08
Ik heb Metroid Fusion nog niet uitgespeeld. Ik ben er wel aan begonnen, maar ben gestopt wegens drukte en heb het vervolgens niet meer opgepakt. Doe ik misschien nog wel een keer.

Heeft iemand van jullie trouwens Resident Evil: Revelations?

Laatst gewijzigd door: Remcooooo op 06 maart 2012 - 23:10
legochesser legochesser

Pwner

269 berichten

07 maart 2012 - 10:39
Heb hem niet gehaald, demo kon mij niet genoeg overtuigen. Misschien een keer in de toekomst. Ben nu bezig met een 2e runthrough van Fusion, ben nu in Sector 6 en heb net de upgrade gehaald.
legochesser legochesser

Pwner

269 berichten

03 april 2012 - 09:12
Is er trouwens al iemand hier die Kid Icarus: Uprising heeft gehaald? Zit zelf namelijk te twijfelen om of voor Kid Icarus: Uprising te gaan sparen of voor Rhythm Thief, want die lijkt me ook erg gaaf.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

08 april 2012 - 15:26

legochesser schreef:
Is er trouwens al iemand hier die Kid Icarus: Uprising heeft gehaald? Zit zelf namelijk te twijfelen om of voor Kid Icarus: Uprising te gaan sparen of voor Rhythm Thief, want die lijkt me ook erg gaaf.

Ik heb hem toen wel gespeeld als preview versie bij Nintendo. Ik heb nooit zoveel met die serie gehad, dus ik liep niet warm voor deze titel. Eerlijk gezegd doe ik dat nog steeds niet.

legochesser legochesser

Pwner

269 berichten

08 april 2012 - 16:07
Ah, ok Heb voor in de tussentijd in ieder geval een CPP gehaald voor Metal Gear Solid. In eerste instantie vond ik het ding niet echt fijn in de hand liggen, maar na een tijdje een stuk beter. Echter, je moet de stylus naast je neerleggen omdat ze zijn vergeten een extra stylushouder in te bouwen.
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

28 april 2012 - 10:56
Kan iemand mij nog een leuk spel voor de 3DS aanraden?
Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

28 april 2012 - 12:32
Ik weet niet welke games je al hebt, maar Resident Evil: Revelations, Super Mario 3D Land en Mario Kart 7 zijn echt leuk. Vooral in Revelations heb ik veel tijd gestoken.
legochesser legochesser

Pwner

269 berichten

29 april 2012 - 13:41
BlazBlue: Continuum Shift 2 en Ridge Racer 3D zijn ook zeker de moeite waard. BlazBlue moet je voornamelijk hebben als je van Japanse games en/of fighters houdt, terwijl Ridge Racer 3D een erg goede racegame is (die helaas wel wat in de herhaling valt na verloop van tijd). De games die Remcooooo noemt zijn ook zeker het checken waard (al kan ik niets zeggen over Resi, die heb ik namelijk niet gespeeld. ).
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

29 april 2012 - 13:50
Bedankt voor de reacties!

Super Mario 3D Land lijkt me wel geinig net als Mario Kart 7. Ridge Racer ga ik eens over nadenken. Resident Evil heb ik eens geprobeerd, vreselijk spel, niks voor mij .
Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

29 april 2012 - 21:50
Is Kid Icarus een aanrader?
Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

03 mei 2012 - 23:15
Ik heb geen idee. Ik twijfel ook nog een beetje of ik Kid Icarus ga kopen.

Je moet ingelogd zijn om te reageren.