Nintendo 3DS

1 2 3 >

De games voor de 3DS

Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

31 januari 2011 - 11:51
Hij is aangekondigd samen met een lijstje van games die er onder andere op zullen schitteren en nog dit jaar te spelen zullen zijn.

Michelle schreef:

- Zelda: Ocarina Of Time
- Pilotwings Resort
- Nintendogs + Cats
- Steel Diver
- Star Fox 64 3D
- Kid Icarus Uprising
- Mario Kart
- Paper Mario
- Super Street Fighter IV: 3D Edition
- Resi Evil: Mercenaries 3D
- The Sims 3
- Pro Evolution Soccer 3D
- Dead Or Alive: Dimensions
- Super Monkey Ball 3D
- LEGO Star Wars III: The Clone Wars

Discussieer hier over de games op de 3DS! Vertel wat je vind van de game, je plus en minpunten van de game en of hij de moeite waard is om te kopen.

Laatst gewijzigd door: Tristan op 31 januari 2011 - 18:54
Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

31 januari 2011 - 17:50
Is het niet LEGO Star Wars III? Minuscuul foutje.
Ik hoop dat er een leuke bundel komt die goed betaalbaar is.
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

05 april 2011 - 10:44
Nog niks bekend over bundels nog een poosje wachten dus Wade. Er staan al wel een aantal bundels in de planning voor Amerika waaronder de bundels:

3DS + Dead or Alive: Dimensions
3DS + Super Street Fighter IV 3D Edition

Zelda komt in Amerika in juni uit maakte Iwata bekend tijdens de GDC. Europa heeft hij niet genoemd maar me dunkt dat het niet lang erna zal zijn dat we de game hier uit de schappen kunnen trekken.
Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

05 april 2011 - 15:33
Eigenlijk is dat lijstje vrij magertjes.

Ocarina of Time heb ik al en ook Starfox 64.
Hoogstens Mario Kart en Paper Mario en Kid Icarus die interessant lijken.
Jakka Jakka

Pwner

455 berichten

05 april 2011 - 20:07
Ben wel benieuwd naar Resident Evil: Mercenaries. Beetje jammer dat er 3D achter staat, want dat impliceerd dat het een regelrechte kopie van iets anders gaat worden.. Maar evengoed, ik heb die 'minigame' op de Wii kapot gespeeld. Zo vet om kopen eraf te schieten met die pijl-en-boog van Krauser.
Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

05 april 2011 - 20:43

Jakka schreef:
Maar evengoed, ik heb die 'minigame' op de Wii kapot gespeeld. Zo vet om kopen eraf te schieten met die pijl-en-boog van Krauser.

Voor mij geldt hetzelfde. Ik vond dat op de Wii echt zo vet!
Ik ga de game dan ook zeker kopen als hij uit is.

Alex. Alex.

King

4286 berichten

14 april 2011 - 23:14
Ik heb vandaag PES 3D binnengekregen. Ik ben toch benieuwd wat de game te bieden heeft, voordat hij twee weken naar Yordi gaat.
Iemand ervaring met deze game en nog tips?
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

26 juni 2011 - 14:30
Wat is Zelda: Ocarina Of Time 3D een goeie remake zeg!
Skullboy Skullboy

Dude

51 berichten

07 september 2011 - 19:17
Heb OoT3D ook. Vooral m'n broertje is fanatiek, maar hij zal wel anders piepen als 'ie de Master Quest gaat doen *evil*

Laatst gewijzigd door: Skullboy op 24 september 2011 - 22:55
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

18 november 2011 - 19:11
Wat zijn jullie verwachtingen van Mario Kart 7? More of the same of zal het toch vernieuwend te zijn met de nieuwe characters?
Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

18 november 2011 - 20:51
Het gaat zich niet echt om de nieuwe karakters. Meestal zijn het de banen, items en de gimmicks die het em doen.
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

18 december 2011 - 12:10
Nu kunnen 3DS ambassadeurs ook hun gratis GBA games downloaden alleen wordt het beeld nu opgerekt omdat de resoulutie van de GBA games (240x160) lager is dan de resolutie van het 3DS scherm (400x240). Ziet er niet zo goed uit he?

Here's a tip;

Terwijl je een GBA titel start moet je Select en Start ingedrukt houden totdat je het start scherm van het spel ziet. Alsjeblieft, je GBA titel ziet er nu kleiner maar beter uit.

Laatst gewijzigd door: Tristan op 18 december 2011 - 12:11
Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

18 december 2011 - 15:19
Ik vind het wel meevallen. Zo veel slechter is de beeldkwaliteit toch niet? De GBA-games zijn overigens stuk voor stuk erg vet om te spelen.
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

18 december 2011 - 16:18
Ik vind het bij Zelda bijvoorbeeld fijner als het beeld niet zo gerekt is. Bij mario kart is het nog wel te doen overigens. Verder ben ik het met je eens, ben er erg blij mee.
legochesser legochesser

Pwner

269 berichten

18 december 2011 - 21:28
Die games zijn idd echt geweldig. Heb net Metroid Fusion uitgespeeld. 3DS logboek zegt 8 uur nogiets, game zegt 4:04 Met 48% item rating.

Trouwens, als je in WarioWare op Jimmy's stage 20 microgames haalt kan je het spelletje Dr. Wario vrijspelen. Ook kan je ergens Paper Plane, Pyoro én Pyoro 2 vrijspelen, dus dat scheelt weer DSi inkopen doen.
1 2 3 >

Je moet ingelogd zijn om te reageren.