Buddy
187 berichten
Haha Cambuur,.. Tja, de 'trots' van ons Leeuwarden. Wat moet ik er van zeggen Haha. Football Manager heb ik ook erg veel gespeeld, vanaf 2009 tot en met 2012. Super spel! Alleen op het moment speel ik erg vaak FIFA 12. Vroeger veel GTA: San Andreas en daarvoor Runescape. Tja.. Gelukkig word ik ook ouder
Dude
48 berichten
Haha Cambuur,.. Tja, de 'trots' van ons Leeuwarden. Wat moet ik er van zeggen Haha. Football Manager heb ik ook erg veel gespeeld, vanaf 2009 tot en met 2012. Super spel!
Trots kunnen ze zeker zijn in Leeuwarden in mijn game. Heb al verschillende malen de CL met hen gewonnen en al een paar spelers afgevaardigd voor Oranje. Meestal neem ik per deel een club waar ik lang bij blijf. Bij FM2009 was het FC Vaduz (de enige profclub van Liechtenstein, die in de Zwitserse competetitie speelt) en bij FM2010 CFR Cluj (Roemenië). Ik vind het nog steeds jammer dat de Topklasse niet in FM is opgenomen, want ik zo graag een club als Harkemase Boys of ONS eens in de CL zien spelen Edit: Als je het leuk vindt, dan heb ik op mijn Youtubekanaal (goed dat dat nu in FM zit ook) nog wel doelpunten van Cambuur staan: http://www.youtube.com/user/romanusbatavus?ob=0
Gamer
73 berichten
Pwner
461 berichten
337 berichten
Buddy
187 berichten