Game Algemeen

1 2 3 4 >

Je meest gespeelde game?

Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

26 januari 2011 - 22:00
De titel van dit topic zegt het al: Wat is je meest gespeelde game? En dan bedoel ik niet achter elkaar, maar in totaal. Dus als je een game een jaartje niet hebt gespeeld en vervolgens weer opnieuw begint telt dat ook.

Ik begin vast:

Mijn meest gespeelde game is GTA: San Andreas voor de PC. Ik heb de verhaallijn meerdere keren uitgespeeld, de singleplayer een keer 100% uitgespeeld en ben daarna weer opnieuw begonnen (omdat mijn computer het begaf ). Maar de meeste tijd heb ik in de multiplayer gestoken. Dit heb ik een paar jaar lang dagelijks gespeeld.

En wat is jullie meest gespeelde game?
Alex. Alex.

King

4286 berichten

26 januari 2011 - 22:28
Pfff.
Ik heb heel veel GTA games veel en heel lang gespeeld, waaronder Vice city en adreas.
Donkey Kong Country 1, 2, 3 heb ik veel gespeeld, Tomb Raider heb ik echt knetter lang gespeeld. Tombi heb ik veel gespeeld op mijn PSX.

Maar de game waar echt de meeste tijd van mij in heeft gezeten is Twisted Metal 2:

Twisted Metal 2 heb ik zeker meer dan twee jaar lang achter elkaar gespeeld en elke keer tussendoor gedaan.
Samen met wat vriendjes of met mijn vader op de bank. En ik wilde altijd eerst die irritante clown neer hebben.
leuke topic btw

Laatst gewijzigd door: Alex. op 26 januari 2011 - 22:32
Peter Peter

Boss

1888 berichten

26 januari 2011 - 23:28
Dit is mijn lijstje, waar ik zo op kom althans, op volgorde van psychotisch absurd veel gespeeld naar gewoon teveel gespeeld

Doom
Chrono Trigger
Secret Of Mana
Donkey Kong Country reeks
Mass Effect 1&2
Silent Hill 2
Tomb Raider serie

Met Doom heb ik echt de helft van mijn leven verdaan, gaat echt nergens over.
SmarTii SmarTii

Gamer

83 berichten

27 januari 2011 - 00:18
Bij mij is dat: Counter-Strike: Source met ±1603 hours.
Voor de rest: Sims, CoD, GTA, UT-franchise.
JeremyH JeremyH

Pwner

398 berichten

27 januari 2011 - 11:00
De Baldur's Gate en Icewind Dale saga's. Die heb ik echt kapot gespeeld.
Kloothommel Kloothommel

Boss

1809 berichten

27 januari 2011 - 11:25
Diablo 1 en 2,Battlefield 1942, Battlefield: Bad Company 2, Call of Duty 4, Dawn of War, Dawn of War 2, Total War serie, Icewind Dale/ Baldur's Gate, Fallout 1 en 2, Planescape: Torment (=> Best RPG ever!) en Transport Tycoon.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

27 januari 2011 - 11:50
Gasten er wordt gevraagd om je meest gespeelde game niet om games.

Je kunt natuurlijk wel noemen welke games je veelal hebt gespeeld, maar noem ook even op welke game je echt het allermeest hebt gespeeld.

Laatst gewijzigd door: Alex. op 27 januari 2011 - 12:03
Peter Peter

Boss

1888 berichten

27 januari 2011 - 11:59
Dit is een serieuze topic kun je wel lezen, volgens Alex . Geen grappen dus! Duidelijkheid!

Welke GAME heb je het meest gespeeld

Maar Alex heeft wel gelijk.
Kloothommel Kloothommel

Boss

1809 berichten

27 januari 2011 - 12:28
Ik kan er niet één noemen. Ik game al 22 jaar, dan zijn er meer die in aanmerking komen...
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

27 januari 2011 - 13:00
Final Fantasy Tactics Advance!

Dat spel op de GBA is het spel dat ik veruit het meest heb gespeeld van alle games die ik in mijn leven tot nog toe heb gespeeld

Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

27 januari 2011 - 13:09
Uhm Super Smash Bros Melee/Brawl, Tales of Symphonia, Diablo 2 en StarCraft 2.. Daar zullen de meeste uren wel aan verdwenen zijn.
KlaasjeNL KlaasjeNL

Hero

610 berichten

27 januari 2011 - 14:02
Voor mij is dat denk ik toch Project Gotham Racing 2. Een van de games die Xbox Live volwassen heeft gemaakt. Kwam bij dat ik in dat jaar een paar maanden werkloos was en online nog een paar kansloze gasten tegenkwam, met als gevolg dat we dag in, dag uit, uren lang achter elkaar PGR2 speelden.

Toch moet ik zeggen dat ik vroeg ook heel veel Grand Prix 2 speelde, naast Destruction Derby 2. En de afgelopen 3 jaar heb ik regelmatig Test Drive Unlimited gespeeld...

Het zijn dus vooral racegames die me druk bezighouden. Op zich is dat niet zo raar, aangezien ik geen MMO's speel en je overige games wel een keer hebt uitgespeeld.
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

29 januari 2011 - 18:09
Mijn langstgespeelde game is Metal Gear Solid 3. Vroeger kon ik maar een game kopen in de drie maanden. Ik las in de OPM dat MGS3 de hoogste score ooit kreeg van ze. Ik kocht m dus en sindsdien ben ik verliefd op de franchise. Ik heb die game jaren gespeeld. Totdat ik alle geheimen had. Het verhaal raakte me ook elke keer weer.

Een close runner-up was Resident Evil 4. Die heb ik heel vaak gespeeld. Alles gehaald met Assignment Ada en The Mercenaries waardoor ik nog vettere wapens kreeg en daarna nog een stuk of 10 keer uitspelen. Uiteindelijk kon ik m in één dag halen.
Vincent Vincent

Pwner

288 berichten

15 mei 2011 - 14:51
Mijn langst gespeelde game is toch echt World of Warcraft wat ik al heb gespeeld vanaf de eerste publieke beta. Het verbaast me dat voor de rest niemand hier de game heeft gespeeld. Ik heb deze game namelijk helemaal kapot gespeeld tot dat de uitbreiding Cataclysm kwam. Deze viel zwaar tegen en ben toen maar gestopt met het spelen van World of Warcraft. Nu speel ik Black Ops/Battlefield 2 bijna dagelijks.
Jakka Jakka

Pwner

455 berichten

15 mei 2011 - 15:57
@Vincent: Ik heb ook heel veel World of Warcraft gespeeld. Ik heb echter niet vanaf de eerste versie gespeeld maar ben ingestapt op het moment dat Wrath of the Lich King kwam, toen was ik rond level 65. Ben het helemaal met je eens dat Cataclysm tegenviel, wat vond jij er zo slecht aan?
Ik vond de nieuwe gebieden niet interessant genoeg en werd helemaal gek van spelers die de instances maar niet normaal konden spelen (lees: superveel wipen omdat iemand niet oplet).
1 2 3 4 >

Je moet ingelogd zijn om te reageren.