Vertel het ons

< 1 2

Sticky: Spelfout gezien? Meld het hier!

Alex. Alex.

King

4286 berichten

31 januari 2012 - 16:21

Tristan schreef:
Wederom aangepast, bedankt voor het melden.

Pjotr84 schreef:
Wat moet ik trouwens van je smiley maken?

Dat hij tijdens het schrijven nog aan het slapen was .

Dat is het juiste antwoord!

Laatst gewijzigd door: Alex. op 31 januari 2012 - 16:21
Pjotr84 Pjotr84

Dude

48 berichten

09 februari 2012 - 11:36
Hoewel ik best begrijp dat je het irritant kunt vinden als iemand je spelling e.d. probeert te corrigeren, doe ik dit alleen maar, omdat er op het forum een speciaal topic voor is gemaakt. Het kost mij ook weer tijd om op een beetje christelijke manier foutjes te verklaren. Ik denk alleen wel dat je moet beseffen dat je je berichten schrijft, zodat ze gelezen worden, dus een beetje degelijke spelling is wel zo fatsoenlijk ten opzichte van de lezer.

Als je liever niet hebt dat ik verder nog bijdraag aan dit topic, hoef je het maar te zeggen. Uiteindelijk kan ik mijn tijd ook wel anders besteden en op dit soort van passief-agressieve posts zit ik ook niet te wachten.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

09 februari 2012 - 13:34

Pjotr84 schreef:
Hoewel ik best begrijp dat je het irritant kunt vinden als iemand je spelling e.d. probeert te corrigeren, doe ik dit alleen maar, omdat er op het forum een speciaal topic voor is gemaakt. Het kost mij ook weer tijd om op een beetje christelijke manier foutjes te verklaren. Ik denk alleen wel dat je moet beseffen dat je je berichten schrijft, zodat ze gelezen worden, dus een beetje degelijke spelling is wel zo fatsoenlijk ten opzichte van de lezer.

Als je liever niet hebt dat ik verder nog bijdraag aan dit topic, hoef je het maar te zeggen. Uiteindelijk kan ik mijn tijd ook wel anders besteden en op dit soort van passief-agressieve posts zit ik ook niet te wachten.

De reden waarom we dit topic in het leven hebben geroepen is om ervoor te zorgen dat dit niet hoeft onder het bericht zelf. Anders krijg je snel een discussie over taalfouten i.p.v. inhoudelijke discussies. We vinden het prettig om op onze fouten gewezen te worden. Hierdoor blijven we alleen maar scherp.

Ik ben bang dat je mijn reactie verkeerd hebt begrepen. Het wordt zeker gewaardeerd. Het berust op een communicatiefout, excuses!

Pjotr84 Pjotr84

Dude

48 berichten

09 februari 2012 - 13:42
Ja, dan ben ik jou ook wel een excuus verschuldigd. Uit je twee reacties na mijn aanvankelijke post dacht ik op te maken dat je geïrriteerd was, maar dat is dus niet het geval. Sorry!
< 1 2

Je moet ingelogd zijn om te reageren.