Vertel het ons

1 2 >

Sticky: Spelfout gezien? Meld het hier!

klaartjele klaartjele

Gamer

85 berichten

02 januari 2011 - 21:59
Het valt me meer en meer op dat er spellingsfouten, werkwoordsfouten opduiken in berichten van Gameliner.nl ... klopt dit of heb ik het idee maar?

Het is zeker geen kritiek, maar gewoon een opmerking zodat jullie er mss eens naar kunnen kijken als jullie het nog niet zouden weten
KlaasjeNL KlaasjeNL

Hero

610 berichten

03 januari 2011 - 11:21
Hey klaartjele: Ik denk dat het aan mij is om als eindredacteur als eerste op je constatering te reageren. Ik loopt er zelf namelijk ook regelmatig tegenaan. Echter heb ik als eindredacteur helaas geen tijd om naast alle artikelen ook alle nieuwsberichten na te kijken. Daarom is het bij GL gebruikelijk dat nieuwsberichten van nieuwe redacteurs worden gecontroleerd door de 'oude garde', alvorens de berichten online gaan. Helaas is dit geen waterdicht systeem en helaas schrijft ook niet de hele redactie foutloos. Bij GL is de insteek altijd geweest dat je niet foutloos hoeft te kunnen schrijven om redacteur te worden, maar er moet wel potentie zijn om beter te kunnen worden. Daardoor is GL deels een kweekvijver voor nieuwe redacteurs.

Hoe dan ook, bedankt voor je melding. We gaan dit zeker oppakken binnen het team. Met andere woorden: we gaan er nog eens flink met de zweep overheen.
Kloothommel Kloothommel

Boss

1809 berichten

03 januari 2011 - 11:55
Ik voel hem al aankomen

Laatst gewijzigd door: Kloothommel op 03 januari 2011 - 11:55
klaartjele klaartjele

Gamer

85 berichten

03 januari 2011 - 17:05

Kloothommel schreef:
Ik voel hem al aankomen

Idd, begin er maar aan @KlaasjeNL
neen neen, grapje bedankt voor je antwoord! jullie nieuws is schitterend

Simba Simba

Buddy

177 berichten

16 april 2011 - 23:58
"Je kan je vijanden op de bruutste manieren verslaan. Dit doe je met verschillende en uitgebreide karakters!"

Is het niet je kunt in plaats van je kan? Weet niet hoor, misschien zit ik daar wel helemaal naast

RobbertVKH RobbertVKH

Boss

1410 berichten

17 april 2011 - 12:51
Twitter: RobbertVKH. Omdat het kan.
Pjotr84 Pjotr84

Dude

48 berichten

01 augustus 2011 - 06:51
In het artikel "Ubisoft toont top titels..." vielen mij twee fouten op. Ten eerste in de titel zelf: "top titels" suggereert dat alleen de beste titels worden bedoeld. Het moet dus "toptitels" zijn. Daarnaast wordt ook "bekend gemaakt" als één woord gespeld.

RobbertVKH RobbertVKH

Boss

1410 berichten

01 augustus 2011 - 14:14

Pjotr84 schreef:
In het artikel "Ubisoft toont top titels..." vielen mij twee fouten op. Ten eerste in de titel zelf: "top titels" suggereert dat alleen de beste titels worden bedoeld. Het moet dus "toptitels" zijn. Daarnaast wordt ook "bekend gemaakt" als één woord gespeld.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal het doorgeven en uiteraard aanpassen. Bedankt voor je melding.

Pjotr84 Pjotr84

Dude

48 berichten

03 augustus 2011 - 03:25

RobbertVKH schreef:

Pjotr84 schreef:

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal het doorgeven en uiteraard aanpassen. Bedankt voor je melding.

Tot uw dienst . De laatste zin van mijn post was trouwens niet erg duidelijk. Ik bedoelde er mee te zeggen dat "bekend gemaakt" als één woord gespeld dient te worden, niet dat het zo in het artikel staat.

RobbertVKH RobbertVKH

Boss

1410 berichten

03 augustus 2011 - 10:54
Geeft niet, ik had het al door .
Pjotr84 Pjotr84

Dude

48 berichten

30 januari 2012 - 18:28
In het artikel "Het regent klachten bij UPC over traag internet (Gadget)" moet in de tweede regel "waaronder" vervangen worden door "onder wie", omdat het terugslaat op "klanten". In de derde regel zou er "niet-ladende pagina's" moeten staan. In de eerste zin van de laatste alinea moet er "UPC-medewerker" staan en de laatste zin loopt niet, omdat er nu in feite wordt gesuggereerd dat het probleem de klachten serieus neemt.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

30 januari 2012 - 19:13

Pjotr84 schreef:
In het artikel "Het regent klachten bij UPC over traag internet (Gadget)" moet in de tweede regel "waaronder" vervangen worden door "onder wie", omdat het terugslaat op "klanten". In de derde regel zou er "niet-ladende pagina's" moeten staan. In de eerste zin van de laatste alinea moet er "UPC-medewerker" staan en de laatste zin loopt niet, omdat er nu in feite wordt gesuggereerd dat het probleem de klachten serieus neemt.

Aangepast!

Pjotr84 Pjotr84

Dude

48 berichten

31 januari 2012 - 13:00
De laatste zin klopt nog steeds niet. Het tweede stuk van die zin heeft een verkeerd onderwerp. Als je iets van maakt als "UPC kent het probleem niet, maar neemt de klachten serieus", klopt het wel. Het punt is dat dit tweede stuk geen onderwerp heeft en dat je dit uit het eerste deel moet halen. Omdat daar "het probleem" onderwerp is, gaat het in deel twee verkeerd.

Wat moet ik trouwens van je smiley maken?
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

31 januari 2012 - 14:41
Wederom aangepast, bedankt voor het melden.

Pjotr84 schreef:
Wat moet ik trouwens van je smiley maken?

Dat hij tijdens het schrijven nog aan het slapen was .

Pjotr84 Pjotr84

Dude

48 berichten

31 januari 2012 - 14:45
Ja, dat dacht ik er zelf ook al uit op te maken
1 2 >

Je moet ingelogd zijn om te reageren.