Game Algemeen

1

Kingdom Hearts Re:Coded

Liebling Liebling

Hero

642 berichten

23 december 2010 - 00:26
Kingdom Hearts Re:Coded wordt alweer de tweede Kingdom Hearts voor de DS. Heb de game vandaag binnen gekregen om te reviewen. Heb de game natuurlijk gelijk even kort uitgeproberen. Het ziet er allemaal veel belovend uit ben benieuwd naar de rest van de game. Morgen weer een nieuwe dag om eens flink te kunnen gamen .

En zo te zien zitten mijn favoriete Disney films ook er in, namelijk de Lion King en Mulan . Volgens mij is deze kingdom hearts nog beter als de DS titel Kingdom Hearts 358/2 days. 100 procent zeker weet ik het natuurlijk niet, maar daar komen we gauw genoeg achter. Wat denk jullie ??

Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

27 december 2010 - 10:54
Ik volg de Kingdom Hearts games wel, heb er alleen nog geen een gespeeld . Ik vind de games een beetje kinderachtig overkomen, wie weet waag ik me desalniettemin aan deze game.
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

30 december 2010 - 15:04
Dat is toch echt te erg voor woorden. als RPG fan en zeker als Final Fantasy fan moet je deze serie toch echt gaan spelen. In elk deel komen Final Fantasy karakters in terug echt enorm leuk om te zien.
Maar Kingdom Hearts is echt niet kinderachtig vooral Kingdom Hearts II is echt enorm vet .
mja daar moet je natuurlijk wel deel een voor hebben gespeeld wel net zo leuk .
Je moet natuurlijk wel een klein beetje van Disney houden.

Kingdom hearts Re:Coded heb nu ook een tijdje gespeeld, maar heel eerlijk te zijn is dit de slechte Kingdom Hearts game tot nu toe. Gelukkig is het geen super belangrijk deel in de serie. natuurlijk is de game niet echt slecht de andere kingdom hearts games zijn gewoon top XD.
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

30 december 2010 - 18:07
Ik schaam me diep . Zal dan toch maar een deel voor de Ds op de kop tikken .
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

30 december 2010 - 19:13
Heb je geen PS2 ?? zou wel jammer zijn want ik zou echt met Kingdom Hearts en KH II beginnen, want die zijn het vets van allemaal vooral deel 2 .
1

Je moet ingelogd zijn om te reageren.