E-Sports en Clans

1

Wat vinden we van esports?

Alex. Alex.

King

4286 berichten

09 december 2010 - 14:25
Wat vinden jullie van e-sports? Leeft dat een beetje onder onze leden.
Ik heb er zelf niet zo heel veel mee, maar het is wel grappig om te zien hoe het in zijn werk gaat.
Sonobull Sonobull

Guest

19 berichten

10 december 2010 - 09:50
heb fifa 10 op de ps3 en om een paar trofeeën te halen moet je naar een speciale ea site van fifa de ene keer werkt de site niet de andere keer kun je niks uploaden je wordt er echt misselijk van dus ben er in fifa 10 niet zo weg van ik weet niet hoe dit in andere games is
Shaddix Shaddix

Guest

17 berichten

11 december 2010 - 15:10
Als (toen nog) jonge tiener was ik er echt helemaal into. MoH:AA, CS 1.6,CoD1, CoD2, CoD4 lanparties.

We zouden 'pro-gamers' gaan worden, haha. Ja, het waren wel leuke tijden maar achteraf gezien toch ook erg veel verloren tijd (maar ook geld).

Dat zul je als gamer toch altijd merken, dat er zoveel tijd verloren gaat aan 'een spelletje'. Een uit de hand gelopen hobby. In het ergste geval zelfs misgelopen studies.

Ik vind het overigens wel een mooie ontwikkeling en wat mij betreft mag het door blijven ontwikkelen. Als ik zie wat voor moois er uit Seoul komt, maar ook vele levens verwoest. Tjah, dat heb je met voetbal toch ook? Iedereen die iets naleeft zal concessies moeten doen op een andere vlak.

De huidige generatie heeft wat dat betreft nog wat geluk. Nu gaat het meer om het behalen van bepaalde achievements via XBL of PSN en gaat dat ten koste van heel, heel wat minder.
Vincent Vincent

Pwner

288 berichten

15 mei 2011 - 14:57
Ik heb met Counter Strike: Source best een tijdje aan e-sports gedaan. We waren toen 3e geworden in de amateur league van esl. Toen viel langzaam het team uit elkaar en heb ik het nog met een paar verschillende teams geprobeerd. Maar er is nooit echt meer iets van gekomen.

Toch vind ik esports en alles erom heen heel vet.
Jakka Jakka

Pwner

455 berichten

15 mei 2011 - 15:58
Ik heb een tijd lang Battlefield 2142 gespeeld op een redelijk hoog niveau, maar vooral voor de lol. Het team werkte goed, maar echt ver wouden we niet komen. E-Sports vind ik overigens wel geniaal. Een vriend van mij is bezig met Starcraft 2 en dat is nu echt zo'n game die het goed doet als E-sport. Eigenlijk zou ik heel graag een tv-zender zien waar de hele dag E-sports uitgezonden wordt. Wat jullie?
bengt bengt

Dude

59 berichten

05 juni 2011 - 14:53

Jakka schreef:
Ik heb een tijd lang Battlefield 2142 gespeeld op een redelijk hoog niveau, maar vooral voor de lol. Het team werkte goed, maar echt ver wouden we niet komen. E-Sports vind ik overigens wel geniaal. Een vriend van mij is bezig met Starcraft 2 en dat is nu echt zo'n game die het goed doet als E-sport. Eigenlijk zou ik heel graag een tv-zender zien waar de hele dag E-sports uitgezonden wordt. Wat jullie?

Goed idee van die TV-zender

1

Je moet ingelogd zijn om te reageren.