Game Algemeen

1

Nieuwe Tomb Raider-game

Alex. Alex.

King

4286 berichten

06 december 2010 - 18:55
Zojuist heeft Square Enix en Crystal Dynamic de nieuwe Tomb Raider aangekondigd. Meer krijgen we te horen in het magazine van Game Informer.

Wat vinden jullie?

Laatst gewijzigd door: Tristan op 09 december 2010 - 11:39
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

06 december 2010 - 22:24
ik vind de nieuwe look van lara croft echt geweldig . Denk dat dit nog wel eens een topper kan gaan worden . Square Enix blijft toch altijd veel goede games uitbrengen dus dat zit wel goed
Kloothommel Kloothommel

Boss

1809 berichten

06 december 2010 - 22:53
Lara ziet er een beetje vies uit...
Alex. Alex.

King

4286 berichten

09 december 2010 - 11:30

Hierboven ziet ze er nog mooier uit.

Echte Tomb Raider liefhebbers zoals ik weten dat Eidos vaker de serie een reset heeft gegeven. De eerste drie delen hebben ze gemaakt, zonder een verhaal te hebben. Bij deel vier zijn ze begonnen aan een verhaal, maar dat kwam niet ten goede.

Met Tomb Raider: Legend zijn ze serie weer opnieuw gestart en met Tomb Raider Anniversary wederom. Nu vind ik het echt niet erg dat ze de serie een reset willen geven, maar ik ben bang dat ze het na vijf delen wederom gaan doen. Lara is een game icoon en daar mag je niet mee kloten.

Dus mijn verzoek aan de uitgever, ontwikkelaar laat de creativiteit boven het commercie gelden ditmaal.

Laatst gewijzigd door: Alex. op 09 december 2010 - 12:38
Peter Peter

Boss

1888 berichten

09 december 2010 - 12:33
Tomb Raider: Anniversary was geen reboot hoor! Was canon met TR: Legend, en TR: Underworld. Eigenlijk is in de verhaallijn TR: Anniversary deel 2 van de reboot. Dat was juist wel slim vond ik, want het gaf de opening om ook deel 2,3,4 enz eventueel te rebooten binnen de nieuwe storyline.

Maar ik ben het geheel met je eens, kerel!
Alex. Alex.

King

4286 berichten

09 december 2010 - 12:45

Peter schreef:
Tomb Raider: Anniversary was geen reboot hoor! Was canon met TR: Legend, en TR: Underworld. Eigenlijk is in de verhaallijn TR: Anniversary deel 2 van de reboot. Dat was juist wel slim vond ik, want het gaf de opening om ook deel 2,3,4 enz eventueel te rebooten binnen de nieuwe storyline.

Maar ik ben het geheel met je eens, kerel!

Dat was een vergissing, want het was een recap van het eerste deel. Hierdoor was ik nogal even van mijn pad geraakt.

Laatst gewijzigd door: Alex. op 09 december 2010 - 22:55
Alex. Alex.

King

4286 berichten

22 december 2010 - 01:11

Mijn laatste post is alweer een tijdje terug. Maar een Fransman heeft deze packshot ontworpen, wat ik jullie niet kon onthouden.

Wat vinden jullie ervan?
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

02 januari 2011 - 23:53
ik hou van ontwikkelaars die durven iets anders te doen dan de melkkoe uit te melken. Het is een gewaagde stap, maar ik denk dat mensen dit wel bevalt.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

10 februari 2011 - 00:45
Ik hoop dat Eidos de ontwikkelaar nu ECHT de tijd gaat geven om er wat van te maken. Nu Square Enix de eigenaar is denk ik wel dat er de tijd wordt genomen.

Maar je weet het maar nooit met die Japanners.
Zijn er nog meer mensen die op deze game zitten te wachten?
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

11 februari 2011 - 10:36
Dat zullen we moet afwachten terwijl we schiet gebedjes die kant op sturen.

Dat deze Tomb Raider een open wereld krijgt nodigt uit om hem een te gaan proberen, ik doe er bewust niet al te enthousiast over want het kan vies tegenvallen.

Ik zit er wel op te wachten, zij het met ingetogen enthousiasme
Alex. Alex.

King

4286 berichten

11 juli 2011 - 07:52
Tijdens de E3 hebben we gameplay beelden gezien van de nieuwe Tomb Raider. Ik moet zeggen dat ik jammer vind van dat gekreun, maar wat wil je als je zo doorboord wordt door een bot. AUW.

De beelden zagen er goed uit. Ik vind wel dat we er vanaf moeten, dat Tomb Raider een ripp - off is van Uncharted.

Tomb Raider was er net iets eerder.
Tomb Raider is gewoon puur.

Laatst gewijzigd door: Alex. op 11 juli 2011 - 07:53
Vincent Vincent

Pwner

288 berichten

11 juli 2011 - 16:59
Dat gekreun? Heerlijk! Kwam helemaal in die game. Voelde de pijn die zij ook voelde. Wat was dat juist vet zeg.

En Uncharted is inderdaad afgeleid van Tomb Raider. Niet andersom.
1

Je moet ingelogd zijn om te reageren.