Oldskool

1

prijzen van ps2 spelen

bigbadthomazzz bigbadthomazzz

Buddy

186 berichten

22 november 2010 - 15:02
Heey allemaal,

Ik vraag me af of de ps2 games in de tijd dat de ps2 hot was ook al €60,- kosten? Met de 360 en ps3 is dat wel zo maar games worden steeds duurder. Eerst was de een game uiterlijk €60,- maar nu merk je dat games steeds vaker €65 gaan kosten. Ik vind het jammer dat games zo duur zijn terwijl er toch zo mega veel van worden verkocht.
Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

22 november 2010 - 20:07

bigbadthomazzz schreef:
Heey allemaal,

Ik vraag me af of de ps2 games in de tijd dat de ps2 hot was ook al €60,- kosten? Met de 360 en ps3 is dat wel zo maar games worden steeds duurder. Eerst was de een game uiterlijk €60,- maar nu merk je dat games steeds vaker €65 gaan kosten. Ik vind het jammer dat games zo duur zijn terwijl er toch zo mega veel van worden verkocht.

ach ja een special kost tegenwoordig negentig
zolang wij blijven kopen gaat de prijs omhoog

Buddy

186 berichten

22 november 2010 - 20:51
Ik vind dat echt niet sporen... en al die uitgevers maar zijken over de mensen die games downloaden. Ik kan het me wel voorstellen hoor, als je de nieuwste games wilt spelen moet je bijna wel downloaden. Als je mijn leeftijd hebt kunt je dat echt niet opbrengen...heel stom/jammer
Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

22 november 2010 - 22:41

bigbadthomazzz schreef:
Ik vind dat echt niet sporen... en al die uitgevers maar zijken over de mensen die games downloaden. Ik kan het me wel voorstellen hoor, als je de nieuwste games wilt spelen moet je bijna wel downloaden. Als je mijn leeftijd hebt kunt je dat echt niet opbrengen...heel stom/jammer

Je kan het ook omgekeerd bekijken, als niemand meer zal downloaden kan de prijs per game omlaag.
Je hebt namelijk je productie kosten, hoe meer mensen hem kopen, hoe goedkoper die in verhouding zijn.
Dit gaat echt een kip en ei verhaal worden.

Buddy

186 berichten

23 november 2010 - 13:40
Maar bedenk wel dat er bizar veel winst word gemaakt op de game. Als uitgevers zich nou eens een beetje verplaatste in de gamer en een schappelijke prijs zouden vragen wordt er veel meer gekocht en minder gedownload, dat weet ik zeker.

Uitgevers moeten downloaden niet oplossen door een code te moeten kopen om te kunnen spelen....

Groetjes,

Thomas
Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

23 november 2010 - 14:43

bigbadthomazzz schreef:
Maar bedenk wel dat er bizar veel winst word gemaakt op de game. Als uitgevers zich nou eens een beetje verplaatste in de gamer en een schappelijke prijs zouden vragen wordt er veel meer gekocht en minder gedownload, dat weet ik zeker.

Uitgevers moeten downloaden niet oplossen door een code te moeten kopen om te kunnen spelen....

Groetjes,

Thomas

Ik denk inderdaad dat er betere beveiligings opties zijn.
Maar vergeet niet dat eerst het spel er was en toen pas het downloaden.
Wij als gamers zijn begonnen om de markt te verzieken, niet de fabrikant.
En toren hoge productie kosten moeten wel terug verdient worden.
Plus alle tussenhandelaren willen graag ook wat verdienen.
Ik denk dat we hand in eigen boezem moeten stekken en ons zelf eens goed in de spiegel te bekijken, in plaats van te gaan wijzen naar de uitgevers.

1

Je moet ingelogd zijn om te reageren.