PlayStation Vita

< 1 2 3

Het PlayStation Vita topic

Flux Flux

Dude

60 berichten

29 december 2011 - 13:33
Alleen maar voor Uncharted? Zonde van je geld dan lijkt me
nathan_hersbach nathan_hersbach

Buddy

146 berichten

18 februari 2012 - 21:44
Ik weet echt nog niet welke game ik er bij ga halen. Ik vind het erg jammer dat little big planet geen launch-titel is.
UniQ Gamer NL UniQ Gamer NL

Hero

527 berichten

22 februari 2012 - 23:43
Sony heeft verkeerde kortingscodes uitgedeeld voor mensen die de PS Vita hebben gepre-orderd. Werkende codes van Frobisher Says! zijn wel uitgedeeld. Zojuist heeft Sony nieuwe kortingscodes opgestuurd, maar ik heb ook een nieuwe code voor Frobisher Says! gekregen. Deze mag een van jullie wel hebben:

Q5TL-KDN8-QDG9

Laat even een bericht achter als je hem hebt gebruikt.

X360: UniQ G4M3R NL          PS3: UniQ_Gamer_NL          Steam: UniQGamerNL

Buddy

146 berichten

25 februari 2012 - 12:59
Ik heb modnation racers en shinonibo 2 al. Ik vind het echt een super apparaat.
RobbertVKH RobbertVKH

Boss

1410 berichten

25 februari 2012 - 14:43
Super Stardust Delta is een must, verder nog geen games die echt geweldig zijn. Modnation is leuk, maar echt een typische launchgame.

Verder een tof apparaat, maar soms laat de media-ondersteuning nog wat te wensen over.
Twitter: RobbertVKH. Omdat het kan.

Buddy

146 berichten

25 februari 2012 - 22:12
Ik had dan modnation als eerste game maar die zag er grafisch wel een stukje minder uit als shinonibo 2. Die game is volgens mij niet erg bekend maar het is een hele mooie en ook leuke game.
RobbertVKH RobbertVKH

Boss

1410 berichten

02 maart 2012 - 19:54
Wat een naaistreek van Sony zeg. De Facebook app, die ik als multimedia-slet graag wil gebruiken, doet het na het offline halen nog steeds niet. Er staat simpelweg: "Verbinden met Facebook-diensten mislukt."

Dus bij launch werkt het niet en na onderhoud nog steeds niet? Lekker bezig Sony, echt tof.
Twitter: RobbertVKH. Omdat het kan.

Buddy

146 berichten

29 maart 2012 - 21:32
Heb de vita al een tijdje in mijn bezit maar echt veel games komen er niet voor uit.
Remcooooo Remcooooo

Badass

941 berichten

30 maart 2012 - 00:29
Hoe zit het eigenlijk met PSP-games op de Vita? Kun je die gewoon spelen als je ze al hebt of moet je er opnieuw voor betalen om ze te downloaden?
Froodooo Froodooo

Pwner

426 berichten

30 maart 2012 - 11:40

Remcooooo schreef:
Hoe zit het eigenlijk met PSP-games op de Vita? Kun je die gewoon spelen als je ze al hebt of moet je er opnieuw voor betalen om ze te downloaden?

Volgens mij was het iets met dat laatste...

Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

09 april 2012 - 15:34
Ik heb pas de Vita in de handen gehad en ik moet zeggen dat het me verbaasde hoe lekker hij in de hand ligt. Ik heb enkele demo's en een spel gespeeld, en ik had totaal geen moeite met het wennen aan de controls.

Het was een aangename ervaring moet ik zeggen.
< 1 2 3

Je moet ingelogd zijn om te reageren.