Vertel het ons

1 2 3 4 5 >

Sticky: Het foutmelding topic

TheDarknessBoy TheDarknessBoy

Buddy

132 berichten

17 oktober 2010 - 11:54
Hallo GameLiner,

Ik heb echt heel wat fouten op de site ontdekt, iets dat jullie ook allang hadden moeten zien.

- Als je een topic start ziet het er bij mijn broertje op de PC echt verrot uit. Hij heeft alle icoontjes etc door het beeldscherm staan. Ik weet dat hij IE 8 gebruikt.
- als ik een signature wil plaatsen op mijn profiel en ik zeg ik gebruik een dubbele quote dan krijg ik een dikke error.
- Als ik op een nieuwtje en bericht een reactie wil wijzigen dan ziet dat er debiel uit ineens.

Laatst gewijzigd door: TheDarknessBoy op 17 oktober 2010 - 11:55
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

17 oktober 2010 - 15:10
Deurbel,

Allereerst, bedankt voor het melden van de fouten!

Ik heb de 2e en 3e fout doorgegeven aan de mensen die daarover gaan.
De 1e fout die je aangeeft ligt niet aan de site. Ik zelf en andere gebruikers gebruiken IE 8 ook om deze site en forum te bezoeken. De fout die jij aangeeft ben ik zelf niet tegengekomen.

Kijk even wat er gebeurd als het topic wordt aangemaakt met een andere browser op je broertjes pc.

Alex. Alex.

King

4286 berichten

17 oktober 2010 - 20:12
Zou je misschien een screenshot kunnen maken anders? (print scr.)
TheDarknessBoy TheDarknessBoy

Buddy

132 berichten

17 oktober 2010 - 22:41
Ik zal kieken wat ik kan doen voor jullie.
DJ DJ

Hero

556 berichten

26 oktober 2010 - 00:27

Deurbel schreef:
Hallo GameLiner,

- als ik een signature wil plaatsen op mijn profiel en ik zeg ik gebruik een dubbele quote dan krijg ik een dikke error.

fixed!

DJ DJ

Hero

556 berichten

10 november 2010 - 17:57

Deurbel schreef:

- Als ik op een nieuwtje en bericht een reactie wil wijzigen dan ziet dat er debiel uit ineens.

Zo, das ook weer weg

Wolf Wolf

Dude

43 berichten

13 november 2010 - 17:21
Waarom kun je niet in het mededelingen forum reageren, maar wel een topic in dit fora aanmaken???

Sorry misschien kom ik heel zeikerug over, maar ik vind best wel veel foutjes op de site.

en nog 1tje,

Laatst gewijzigd door: Wolf op 13 november 2010 - 17:50
DJ DJ

Hero

556 berichten

14 november 2010 - 03:36
Thanx voor de meldingen, het is meteen op de todo lijst gezet
Wolf Wolf

Dude

43 berichten

14 november 2010 - 16:25
yourwelcome
DJ DJ

Hero

556 berichten

15 november 2010 - 03:57

Wolf schreef:
Waarom kun je niet in het mededelingen forum reageren, maar wel een topic in dit fora aanmaken???

Het mededelingen gedeelte is puur bedoeld voor mededelingen. Dit is bewust zo ingesteld. Deze restricitie geldt echter niet voor de overige onderwerpen binnen deze categorie.

Ook meteen even aangepast.....

Laatst gewijzigd door: DJ op 15 november 2010 - 03:58
Wolf Wolf

Dude

43 berichten

15 november 2010 - 13:14

DJ schreef:

Wolf schreef:

Het mededelingen gedeelte is puur bedoeld voor mededelingen. Dit is bewust zo ingesteld. Deze restricitie geldt echter niet voor de overige onderwerpen binnen deze categorie.

http://img254.imageshack.us/img254/7554/foutjel.jpg

Maar dan zou ik ook niet een button weergeven dat je gewoon een topic kan droppen. Je wilt uberghaupt niet dat iemand dar bericht plaatst, toch?

ps. thx voor het snelle aanpassen...

Laatst gewijzigd door: Wolf op 15 november 2010 - 13:15
DJ DJ

Hero

556 berichten

15 november 2010 - 23:38
lol, dat is dan inderdaad ook een foutje hahaha, thanx!
Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

21 november 2010 - 18:57

DJ schreef:

Wolf schreef:

http://img254.imageshack.us/img254/7554/foutjel.jpg

Dat was er weer eens een dan.

Batman Batman

Buddy

246 berichten

27 februari 2011 - 12:21
niet echt een fout, maar wel een opmerking.
als je een filmke aan het kijken bent en je wilt daaronder een reactie plaatsen, dan laad hij de hele pagina opnieuw (waardoor het filmpje weer van voor af aan begint). kunnen jullie niet iets inbouwen, waardoor alleen de reactie gedeelte herlaad?

ander puntje is dat hij mijn reacties niet optelt op mijn profiel, de teller staat nog steeds op nul.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

27 februari 2011 - 13:00

Batman schreef:
niet echt een fout, maar wel een opmerking.
als je een filmke aan het kijken bent en je wilt daaronder een reactie plaatsen, dan laad hij de hele pagina opnieuw (waardoor het filmpje weer van voor af aan begint). kunnen jullie niet iets inbouwen, waardoor alleen de reactie gedeelte herlaad?

ander puntje is dat hij mijn reacties niet optelt op mijn profiel, de teller staat nog steeds op nul.

Dat eerste hadden we wel in het verleden, maar dat is eruit gehaald. Misschien in de toekomst, we houden het in onze achterhoofd.

Dat tweede was inderdaad al bij ons bekend, daar heeft Tristan al een ticket voor ingeschoten.

1 2 3 4 5 >

Je moet ingelogd zijn om te reageren.