Prullenbak

1

Site en Forum

Kees

Dude

58 berichten

01 september 2010 - 22:05
Ik vind t leuk dat er een forum is gekomen. Dat vind ik horen bij elke game site.
Maar naar mijn mening mag het iets meer losstaan van de site. Als ik laatste reacties bekijk kom ik op het forum terecht en je zit als het ware gewoon nog op de site. Maar das mijn mening

Nou iets anders. Ik typte laatst een reactie bij een nieuwtje en de eerste zin die ik typte was redelijk lang en die verdween vervolgens onder die dingen rechts ( die blokjes met nieuwste games enz.) Ligt dat aan mij, heeft iemand anders er last van en kan dat verholpen worden,want ik zag amper nog wat ik typte en dat is toch minder handig

Edit: en dan nog wat kleine opmerkingen; dat van minstens 10 letters in je topicnaam is af en toe redelijk irritant als je gewoon een kort en krachtige titel hebt. En bij die emoticons misschien een verbaasd poppetje en eentje die met die ogen rolt toevoegen

Laatst gewijzigd door: Kees op 01 september 2010 - 22:29
DJ

Hero

555 berichten

02 september 2010 - 00:26
Bedankt voor je mening Kees, ik zal het stap voor stap doornemen en je voorzien van informatie of commentaar

Ik vind t leuk dat er een forum is gekomen. Dat vind ik horen bij elke game site.
Maar naar mijn mening mag het iets meer losstaan van de site. Als ik laatste reacties bekijk kom ik op het forum terecht en je zit als het ware gewoon nog op de site. Maar das mijn mening

Gaaf hè? Dat is nu hetgeen ons zo bijzonder maakt! Normaal gesproken kom je inderdaad altijd op een 'andere' site terecht en dat was nu precies wat we niet wilden. We wilden dat het forum letterlijk 'in' de site kwam. Hierdoor ontstaat er niet een rare scheidingslijn tussen het forum en de rest van de site, maar valt alles onder één dak.

Nou iets anders. Ik typte laatst een reactie bij een nieuwtje en de eerste zin die ik typte was redelijk lang en die verdween vervolgens onder die dingen rechts ( die blokjes met nieuwste games enz.) Ligt dat aan mij, heeft iemand anders er last van en kan dat verholpen worden,want ik zag amper nog wat ik typte en dat is toch minder handig

Dat klinkt als een bugje. Mocht je dit ergens tegenkomen of terug weten te vinden, post gerust even een linkje waarin ik dit kan zien. Wellicht kan ik er iets aan veranderen waardoor het beter wordt

en dan nog wat kleine opmerkingen; dat van minstens 10 letters in je topicnaam is af en toe redelijk irritant als je gewoon een kort en krachtige titel hebt.

Er zit op de titel van een topic inderdaad een minimum van 10 letters. We hopen hiermee te bereiken dat er op deze manier vooral duidelijke topics ontstaan. De tien leestekens is op zich niet veel, maar even in de praktijk: stel je wilt een topic aanmaken voor een game als FIFA 10. Dan zou je ipv de tekst 'FIFA 10' een specifiekere titel kunnen maken als 'Iemand FIFA 10 gespeeld?' of 'Bevindingen FIFA 10'. Hierdoor creeer je dat het forum op de langere termijn eigenlijk toch nog overzichtelijk blijft. Tenmniste, dat is de gedachte erachter.

En bij die emoticons misschien een verbaasd poppetje en eentje die met die ogen rolt toevoegen

Hehehe, we hebben een aantal van de emoticons toegevoegd, maar we hebben er uiteraard veel meer. De emoticons die momenteel al zijn in dit artikel te vinden. Ik zal eens kijken of ik die twee extra emoticons ook kan toevoegen
De standaarden voor deze emoticons kan ik uiteraard ook zelf inbouwen. Voor de verbaasde emoticon zou ik dan denk ik :o gebruiken en voor die met de rollende ogen, heb ik momenteel nog geen idee, maar dat komt vast nog wel

Laatst gewijzigd door: DJ op 02 september 2010 - 00:27
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot
Kloothommel

Boss

1725 berichten

02 september 2010 - 00:47
=> win
Alex.

King

4081 berichten

14 januari 2011 - 21:22
Antwoord lijkt me duidelijk.

Met dank aan Neal!
1

Dit topic zit op slot, je kunt niet meer reageren.