Game Algemeen

1 2 >

Laatste game die je hebt uitgespeeld

Alex. Alex.

King

4286 berichten

01 september 2010 - 11:02
Mijn game die ik als laatste heb uitgespeeld is alweer een tijdje terug. Uncharted en dan heb ik het over het eerste deel.

Welke game(s) heb jij uitgespeeld en in welke tijd?
UniQ Gamer NL UniQ Gamer NL

Hero

527 berichten

01 september 2010 - 14:42
Ik heb gisteren BioShock 2 uitgespeeld op hard.
Ik deed er denk ik 10 à 15 uur over.
Gewoon in één playtrough alle single player achievements gehaald
Moet nu alleen nog online heel veel spelen voor 1000 G.

X360: UniQ G4M3R NL          PS3: UniQ_Gamer_NL          Steam: UniQGamerNL
KlaasjeNL KlaasjeNL

Hero

610 berichten

01 september 2010 - 19:49
@UniQ Gamer: Ik heb dus niks met het verdienen van punten of Achievements of Trophy's of wat dan ook. Ik speel een game om de beleving, niet om het uitspelen. M'n laatste game was Transformers: War for Cybertron. Gewoon de singleplayer uitgespeeld. Geen moeilijk gedoe met Achievements halen dus.
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

01 september 2010 - 20:12
@ klaas
ik ben het helemaal met je eens al wil ik games altijd wel graag uitsepelen omdat vaak wil weten hoe het afloopt maar al die achievements intressenen me niet zoveel.
Beetje tijdverspilling als je mij vraagt dan koop liever een nieuwe game.
UniQ Gamer NL UniQ Gamer NL

Hero

527 berichten

01 september 2010 - 20:35

Liebling schreef:
@ klaas
ik ben het helemaal met je eens al wil ik games altijd wel graag uitsepelen omdat vaak wil weten hoe het afloopt maar al die achievements intressenen me niet zoveel.

Ik vind achievements juist een extra uitdaging, waardoor je het spel langer speelt dan gewoon een keertje op niveau normal rushen. Je bent dan veel langer met één game bezig en dat bespaart je een hoop geld dan telkens een nieuwe game kopen.

X360: UniQ G4M3R NL          PS3: UniQ_Gamer_NL          Steam: UniQGamerNL
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

01 september 2010 - 20:41

Ik vind achievements juist een extra uitdaging, waardoor je het spel langer speelt dan gewoon een keertje op niveau normal rushen. Je bent dan veel langer met één game bezig en dat bespaart je een hoop geld dan telkens een nieuwe game kopen.

daar heb je natuurlijk wel gelijk in maar er zijn zoveel games die ik graag wil spelen dat wel bijna zo moeten heb te weinig tijd dat bang ben dat er nooit doorheen komt

Kees Kees

Dude

58 berichten

01 september 2010 - 21:59
Flash games tellen ook??
Kloothommel Kloothommel

Boss

1809 berichten

01 september 2010 - 23:04
De laatste game die ik echt voor mijn gevoel helemaal uit heb gespeeld is Battlefield: Bad Company 2. Singleplayer uitgespeeld en alle mogelijke wapens vrijgespeeld in multiplayer.
DJ DJ

Hero

556 berichten

02 september 2010 - 03:45
Laatste game die ik heb uitgespeeld is denk ik StarCraft 2. Ik ben eigenlijk dan ook wel erg benieuwd naar het volgende deel van de triology
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

02 september 2010 - 18:57

UniQ Gamer NL schreef:

Liebling schreef:
@ klaas

Ik heb daar geen tijd voor als gamejournalist. Ene game uitgespeeld gaat de andere er al weer in. Maar als je like, eens in de maand een game haalt geeft dat natuurlijk extra uitdaging. Vroeger speelde ik ook Metal Gear Solid 3 en Resident Evil 4 helemaal grijs.

Laatste game die ik heb uitgespeeld is No More Heroes. Prachtige Wii-game die me weer een beetje liet geloven in de potentie van het witte kastje.

Alex. Alex.

King

4286 berichten

14 januari 2011 - 21:40
Kirby Epic Yarn heb ik zojuist uitgespeeld.
Adaptive Mass Adaptive Mass

Hero

572 berichten

15 januari 2011 - 21:22
Gister nieuwe NFS gekocht, lache! iemand nog vrienden worden? voeg AdaptiveMass toe
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

17 januari 2011 - 13:53
Medal of Honor heb ik uitgespeeld heftig
Alex. Alex.

King

4286 berichten

11 juli 2011 - 07:45
De game dat ik het laatst echt heb gespeeld is Transformers Dark of the Moon.
De laatste demo dat ik heb gespeeld is Super Mario 3D, maar dat telt geloofik niet mee.
Visser23 Visser23

Buddy

187 berichten

11 juli 2011 - 10:58
Laatste game die ik heb uitgespeeld, L.A. Noire. Super spel is dat, alleen niet erg realistisch. Je moet erg goed nadenken en overal opletten wat toch erg moeilijk is. Nu heb ik net Pro Cycling Manager aangeschaft. Totaal iets anders natuurlijk, dus tijd om die eens eventjes te gaan spelen.
1 2 >

Je moet ingelogd zijn om te reageren.