Game Algemeen

< 1 2

Golden Sun Dark Dawn

Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

09 december 2010 - 11:05
Morgen is de release maar om alvast in de stemming te komen een paar trailers en artworks

Battle tutorial trailer (Japans) zodat je jezelf meteen in een battle kunt storten:

Een paar artworks van oude bekenden:

Kraden

Isaac

Liebling Liebling

Hero

642 berichten

09 december 2010 - 12:13
echt tof ik ben weer opnieuwe begonnen met de eerste GBA versie van de serie
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

10 december 2010 - 16:33

Liebling schreef:
echt tof ik ben weer opnieuwe begonnen met de eerste GBA versie van de serie

Die speel ik ook nog wel eens via een emulator

Morgen heb ik de game in mijn bezit !

-----------------------------

Gisteren (11-12-2010) naar Alex gesjeesd zodat ik Golden Sun Dark Dawn eindelijk in mijn bezit zou hebben . Nou ging ik niet alleen daarvoor daarheen, voordat Alex me wat aandoet . Het was erg leuk .

Goed, dan nu de game zelf!

Ik heb nog maar 34 minuten gespeeld maar daar zal zo dadelijk nog wel een X aantal minuten bijkomen .

Het begin

Het begin van de game is erg goed, wat ik ervan tot nu toe heb gezien tenminste.
Als dit je eerste Golden Sun game is die je gaat spelen moet je je ten eerste eens flink gaan schamen!
Gelukkig voor jou is Nintendo een stuk liever voor je want aan het begin van de game krijg je keurig uitgelegd wat er aan deze game vooraf is gegaan in de wereld van Weyard. Zodoende hoef je dus niet per se de eerste twee delen te gaan spelen voordat je met deze aan de slag kunt .

Conclusie so far

Leuke en kleurrijke graphics, en geweldige muziek.

Ohja, wat is die Tyrell een lompe donder zeg .

De rest wil ik gaan over laten aan Michelle

Laatst gewijzigd door: Tristan op 12 december 2010 - 14:50
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

15 december 2010 - 20:52
haha klinkt al veel belovend kan niet wachten op de game
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

16 december 2010 - 08:45
Ondertussen al 7 uur gespeeld en ik ben nog steeds niet van mening veranderd .

Ik had wel iets gezien wat me opviel maar misschien zie jij het ook dus ik zeg lekker niks
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

17 december 2010 - 19:04
we zullen zien of ik het merk heb de game vandaag binnen gekregen dus ben dit weekend te vinden achter mijn DS heb nog wat in te halen zo te lezen XD en hoe meer ik speel hoe eerder de review te vinden is op gameliner
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

17 december 2010 - 20:09

Liebling schreef:
we zullen zien of ik het merk heb de game vandaag binnen gekregen dus ben dit weekend te vinden achter mijn DS heb nog wat in te halen zo te lezen XD en hoe meer ik speel hoe eerder de review te vinden is op gameliner

Veel plezier Het is toch weer voor binnen .

Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

25 december 2010 - 22:06
Ik ben het helemaal met je eens in de review Michelle, ik weet niet to hoever je bent gekomen maar ik ben tot nog toe geen puzzel tegen gekomen die me het echt moeilijk gemaakt heeft en ik heb 17 speel uur erop zitten .

Er wordt zeker een hoop afgepraat en dat maakt het denk ik voor de gamer die begint aan de serie misschien wat lastiger.
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

25 december 2010 - 23:39
Ik ben tot nu toe ook nog geen enkele moeilijke puzzel tegen gekomen en ik heb er nu zo'n 15 uur in zitten eigenlijk loop je redelijk gemakkelijk door de game heen, wel jammer

Laatst gewijzigd door: Liebling op 25 december 2010 - 23:40
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

26 december 2010 - 10:36

Liebling schreef:
Ik ben tot nu toe ook nog geen enkele moeilijke puzzel tegen gekomen en ik heb er nu zo'n 15 uur in zitten eigenlijk loop je redelijk gemakkelijk door de game heen, wel jammer

Is inderdaad wel jammer maar wie weet wat ons nog te wachten staat. Wat ik wel een leuke toevoeging vind is dat je Golden Sun saga boeken kan vinden die het verhaal uit de vorige delen vertelt.

Liebling Liebling

Hero

642 berichten

30 december 2010 - 14:48
Die boeken zijn inderdaad een leuke toevoeging net zoals met de djin beestjes houdt dat je wat langer bezig met de game .

Heb de game trouwens inmiddels uitgespeeld was niet heel er spectaculair, maar de game heeft een open einde dus er komt zeker nog een deel aan .
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

21 januari 2011 - 17:35
Ik heb het spel nog steeds niet uitgespeeld Ik speel het nog wel regelmatig alleen niet zo heel lang achter elkaar.

Denk je dat je het nog spel nog een keer zal spelen Liebling?
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

21 januari 2011 - 18:53
hey ik heb het spel al wel uitgespeeld maar denk dat ik eerder de eerste twee golden suns voor de GBA nog een keertje speel dan deze, mis in de verre toekomst ooit
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

24 januari 2011 - 11:35
Dat is dus een nee

Wie heeft deze game nog meer hierzo?
< 1 2

Je moet ingelogd zijn om te reageren.