Game Algemeen

1 2 >

Bewegen of stilzitten voor je console

Alex. Alex.

King

4286 berichten

15 augustus 2010 - 16:55
Ik was benieuwd wat jullie nu van dat bewegen voor de console vinden? Nintendo had het over een revolution.. inmiddels zijn een we een paar jaar verder en nu pas komen Sony en Microsoft met hun beweging-apparaten.

Zijn ze misschien niet een beetje laat ermee? Of lukt het ze toch om een nieuw publiek aan te trekken?

Ik betwijfel het eerlijk gezegd.
Szygani Szygani

Dude

35 berichten

15 augustus 2010 - 17:42
Bedoel je zoals Xbox Kinect? Ik wacht tot dat ze het combineren met een goeie VR-bril, en dat we virtual reality gaming krijgen. Ik vind het een goed idee.
Roy Roy

Pwner

332 berichten

15 augustus 2010 - 17:59
Ik vind het leuk dat het komt, maar het hoeft van mij geen nieuwe standaard te worden.
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

15 augustus 2010 - 23:02
Ik gebruik Kinect alleen voor navigatie en messaging. De games laten me vrij koud.
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

01 september 2010 - 20:10
komen inderdaad niet echt top games speciaal voor kinect ik vraag me ook af hoelang het leuk blijft
de eyetoy voor PS2 was natuurlijk erg leuk maar naar een week of 2 ben je er al gauw op uit gekeken.
Nou is Kinect natuurlijk wel wat anders, maar zal vast ook wel een keer gaan vervelen als zie niet gauw met at vette exclusieve titel komen.
UniQ Gamer NL UniQ Gamer NL

Hero

527 berichten

01 september 2010 - 20:33
Ik vind het allebei niks! Geef mij gewoon maar een controller, veel makkelijker.

X360: UniQ G4M3R NL          PS3: UniQ_Gamer_NL          Steam: UniQGamerNL
Kees Kees

Dude

58 berichten

01 september 2010 - 22:01
en een controller met bewegen? De Wii? Die hadden we hier thuis vrij lang totdat mn zus hem heeft meegenomen. Maar dat vind ik wel leuk. Maar als je ff zin hebt om volle bak te gamen en je staat vervolgens 10 uur voor je console te springen das misschien ook weer niks
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

02 september 2010 - 19:08
U gamed 10 uur non-stop?
Kees Kees

Dude

58 berichten

02 september 2010 - 20:31
Nou je hebt wel eens een lamme zondag. je staat op, zet je console, begint te spelen en dan is het weer een paar uur later, je pakt wat te eten en tussendoor wat drinken+naar de wc gaan. en dan savonds als je naar bed gaat zet je hem weer uit. of ben ik de enige die dat ooit heeft deed/doet(als het nou kon)
Ik weet dat Krijn dat meer dan genoeg heeft gedaan; bijv. met guitar hero
Krijn Krijn

Dude

34 berichten

02 september 2010 - 20:47
Ssst. Dat is geheim. Dat was soms inderdaad overdreven.
Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

02 september 2010 - 21:09
Met of zonder alle accesoires ik beweeg sowieso alle kanten op
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

03 september 2010 - 12:59
Nouja vroeger gamede ik 4 uur per dag of zo. Had ik Resident Evil 4 in twee agen uitgespeeld, maar nu kan ik dat gewoon niet meer
KlaasjeNL KlaasjeNL

Hero

610 berichten

28 september 2010 - 21:52
Ik heb er ook geen tijd meer voor. Ik moet nu echt tijd vrijmaken om te gamen, maar dagen gamen achter elkaar is er alleen bij als ik ziek thuis zit. Ook niet verkeerd overigens...
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

29 september 2010 - 20:57
ja ik snap het helemaal klaas ik heb ook weinig tijd om te gamen. game vaak in de trein naar school of in het weekend af en toe, maar voor de rest hou ook weinig tijd over om echt volop de nieuwste games te spelen.

wel jammer
KlaasjeNL KlaasjeNL

Hero

610 berichten

02 oktober 2010 - 18:46
Vandaag weer een hele dag gegamed. M'n vriendin naar haar werk en vanavond naar een concert, dus ik de hele dag F1 spelen.
1 2 >

Je moet ingelogd zijn om te reageren.