Boardgames

1 2 >

Welke spellen vind jij tof?

Alex. Alex.

King

4286 berichten

14 augustus 2010 - 17:02
In deze topic plaats je welke spellen je leuk vind om te doen of nog wilt spelen.
Reageren ed. is toegestaan

Het spel hieronder heb ik bij DJ op de verjaardag, samen met zijn vrienden gespeeld.

Bang! The Bullet

Dat spel is erg leuk mensen.
Iedereen krijgt een rol. En alleen de diegene die de sherrif is wordt onthuld. Iedereen probeert elkaar dood te schieten, en zo te winnen. Alleen: Wie moet je laten leven en wie schiet je dood? Iedereen houdt iedereen voor de gek. In het spel heb je ook nog eens allerlei maffe wapens en dat je op mensen kunt knallen die ook ziet (en dat is eerste instantie alleen je buren). In het spel zitten daarnaast ook der kaarten beer en pretzels, vooral bedoeld om je uit te leven. Met de bang kaarten schiet je er lekker op los. Kortom een geweldig game om met je vrienden te spelen.
Szygani Szygani

Dude

35 berichten

14 augustus 2010 - 17:06
Arkham Horror, het bord-spel gebaseerd op de Call of Cthulhu boeken reeks van H.P Lovecraft.

Je speelt als een dood normaal persoon, van straat muziekant tot door-to-door salesman in het stadje Arkham. Je merkt dat er steeds meer rare dingen gebeuren, en komt met veel detective werk er achter dat een van de Old Gods is terug gekeerd. Door de hele stad openen portals naar de andere dimensies, en het is aan jou om de monster die daar uit komen te verslaan, en te zorgen dat de Old God niet deze wereld in komt.
Kloothommel Kloothommel

Boss

1809 berichten

20 augustus 2010 - 14:49
Arkham Horror =pwnage... Ik heb hem ook ^^

Laatst gewijzigd door: Kloothommel op 20 augustus 2010 - 14:49
Spitsmuis Spitsmuis

Pwner

421 berichten

14 september 2010 - 13:47
Monopoly is de bom

Kolonisten van Catan is ook erg verslavend.

Kloothommel Kloothommel

Boss

1809 berichten

14 september 2010 - 15:29
Feit

en

Feit
Namreffo Namreffo

Dude

31 berichten

20 oktober 2010 - 14:22
Soms start ik nog wel eens een potje Warcraft III boardgame met wat vrienden.

Het ziet eruit als Kolonisten van Catan, maar daar is dan ook alles mee gezegt ik ga niet de spelregels uitleggen, dat is te complex, maar denk aan de pc versie maar dan op je salontafel
Kloothommel Kloothommel

Boss

1809 berichten

21 oktober 2010 - 23:36
Warcraft is als boardgame erg goed geslaagd, daar ben ik het mee eens. Het enige wat ik jammer vond was het gebruiken van houten fiches in plaats van gave plastic miniaturen.
Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

23 oktober 2010 - 17:35

Spitsmuis schreef:

Monopolie, nog nooit verloren

DJ DJ

Hero

556 berichten

17 november 2010 - 02:41
Je hebt ook nog nooit tegen mij gespeeld
Alex. Alex.

King

4286 berichten

17 november 2010 - 02:51

Patrick schreef:

Spitsmuis schreef:

Monopolie, nog nooit verloren

DJ schreef:

En ook nog nooit tegen mij.

Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

21 november 2010 - 19:05

DJ schreef:

Dat is dan ook wel weer waar, maar ach dat wil niet zeggen dat je me gaat verslaan
Sterker nog die kans is te verwaarlozen

Skull_kid Skull_kid

Guest

7 berichten

02 december 2010 - 23:57
Zeer grote fan van Kolonisten! Laatst ook een uitbreiding gekocht, maar nog niet gespeeld aangezien je daar echt voor moet gaan zitten en het moet leren.

Ook de 2-persoons kaartversie gekocht, maar ook nog niet gespeeld

Stiekem toch niet zo'n grote fan? XD

Nouja, er kan altijd wel een potje Catan in bij mij, zowel in het echt als op de Xbox
bigbadthomazzz bigbadthomazzz

Buddy

186 berichten

03 december 2010 - 10:44
Deze game speel je dan wel niet op een board maar ik kan me met liars dice prima vermaken
DJ DJ

Hero

556 berichten

04 december 2010 - 00:43
@skull_kid: Kolonisten van Catan heb ik ook echt rete vaak gespeeld. Dat was denk ik het spel dat bewees dat de 'oude'-bordspellen de langste tijd gehad hadden en het tijd werd voor iets nieuws
De 2-speler variant, trok me niet zo heel erg. Wel heb ik de uitbreiding van Kolonisten (Barbaren dinges) later ook veel gespeeld, aangezien ik dat ook een rete vette toevoeging vond.

Momenteel hou ik ook wel van een potje Dalmuti Heerlijk snel en simpel kaartspel, geschikt voor echt bijna iedereen.

Kloothommel Kloothommel

Boss

1809 berichten

04 december 2010 - 00:53
Great Dalmuti pwns!

Mijn kaarten zijn al helemaal vervaagd van het vele spelen :-)
1 2 >

Je moet ingelogd zijn om te reageren.