Game Algemeen

< 1 2

Hackintosh; wie doet het?

Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

10 december 2010 - 13:23

Hostpik schreef:
Een echte mac met gedateerde hardware en een vervangbaar design voor veel te veel geld? Heck no. Er is niets goed aan de mac behalve de editing software.

Amen.

__0__

Kloothommel Kloothommel

Boss

1809 berichten

10 december 2010 - 13:33

Tristan schreef:

Hostpik schreef:
Een echte mac met gedateerde hardware en een vervangbaar design voor veel te veel geld? Heck no. Er is niets goed aan de mac behalve de editing software.

Amen.

__0__

Feit.

DLDarklink DLDarklink

Guest

21 berichten

25 januari 2011 - 00:26
Gistermiddag (inmiddels) Snow Leopard en een harde schijf besteld om deze op mijn Intel PC te installeren. Ben erg benieuwd naar de resultaten Ik verwacht deze week de DVD in huis.
Tijdje terug iAtkos geprobeerd op mijn laptop, ging op zich wel goed. Weinig Kernel Panics etc, enige GROTE probleem was het gebrek aan wireless internet Meerdere kexts geprobeerd maar dat resulteerde weer in een KP'tje. Uiteindelijk verwijderd en teruggegaan naar Win7/Ubuntu multi-boot
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

29 januari 2011 - 18:11
Laptops zijn altijd spannend. Desktops zijn wat makkelijker zo te maken dat het werkt. Je bepaalt zelf de hardware tenslotte. Ik gebruik altijd myHack, dan heb je wel een echte Macintosh zegmaar. Vind ik wel zo fijn.

Kloothommel Kloothommel

Boss

1809 berichten

30 januari 2011 - 02:43
Bij Laptops zijn drivers het grote probleem. Omdat de OEM fabrikanten allemaal hun eigen drivers maken en dus allemaal verschillend zijn ben je overgeleverd aan homebrew driversuites. Deze werken niet vaak...
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

30 januari 2011 - 11:07

Kloothommel schreef:
Deze werken niet vaak...

Dat, óf ze helpen het naar de maan

DLDarklink DLDarklink

Guest

21 berichten

30 januari 2011 - 23:51
Inmiddels Mac OSX op mijn desktop-pc draaien up-to-date naar 10.6.6 Tot dusver werkt het zonder problemen! Gebruik gemaakt van een retail DVD i.c.m. iBoot & Multibeast. Dat werkt toch wel heel prettig omdat er nu geen gare hakkietakkie zooi doorheen is geinstalleerd

Specs:
Moederbord - Gigabyte GA-P55-USB3 (rev. 1.0)
CPU: Intel Core i5 760 (stock snelheid)
RAM: Kingston Hyper X 4gb, op dit moment op 1333MHz maar kan tot 1600
HDD: 2x Samsung Spinpoint F3 500gb (Schijf 1: Mac. Schijf 2: Windows 7)

Dus voor de mensen met soortgelijke hardware is het een aanrader
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

31 januari 2011 - 19:23
Nice heel nice. Het lijkt op mijn setup. Ik heb alleen een Core 2 Duo
DLDarklink DLDarklink

Guest

21 berichten

04 februari 2011 - 12:43
inmiddels al het nodig aangepast qua uiterlijken en icons enzo blijft erg leuk om te doen

Na het weekend eens even een screenshotje posten
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

04 februari 2011 - 23:03
Ik heb het gewoon standaard gehouden. Ik gebruik het ook niet veel. Alleen voor iMovie eigenlijk.
< 1 2

Je moet ingelogd zijn om te reageren.