Nintendo 3DS

< 1 2

Misselijk worden of niet?

Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

21 november 2010 - 19:06

Namreffo schreef:

Miranda Slieker schreef:
Op GamesCom heb ik even Nintendogs&Cats gespeeld en wat trailers erop gezien. Ik vond het een mooie game ervaring. Ik ga hem ook zeker kopen als die uitkomt.

Same here...Dat je er misselijk van kunt worden geloof ik wel, maar dan kun je altijd nog proberen om het 3D-beeld wat lager te zetten met de slider. Ik moet zeggen dat ik dat tijdens Gamescom wel rustiger vond kijken toen ik het 3D wat naar beneden haalde.

En wat KlaasjeNL ook zegt; "Al blaf ik een dozijn 3DS-en vol, ik moet en zal dat ding hebben.
"

het is en blijft een hebe dingetje he

Alex. Alex.

King

4286 berichten

21 november 2010 - 22:46
Nou als hij meer dan tweehonderd euro kost dan is het wel een duur hebbedingetje. Ik wacht wel dat hij afgeprijsd is.
Simba Simba

Buddy

177 berichten

21 november 2010 - 22:48

Alex schreef:
Nou als hij meer dan tweehonderd euro kost dan is het wel een duur hebbedingetje. Ik wacht wel dat hij afgeprijsd is.

Als baas heb je toch geld genoeg?

Oik Oik

Dude

65 berichten

21 november 2010 - 22:50
ook al had ik 200 euro, dan had ik hem nog niet gekocht. wat heeft dat apparaat nu extra? 3d functie... tsss
Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

22 november 2010 - 08:53

Simba schreef:

Alex schreef:

Als baas heb je toch geld genoeg?

Je bedoelt manager dat is iets anders
lol
Maar is inderdaad knap veel geld, maar wel weer zo'n hebben dingetje net als de I-pad

Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

22 november 2010 - 09:22

Oik schreef:
ook al had ik 200 euro, dan had ik hem nog niet gekocht. wat heeft dat apparaat nu extra? 3d functie... tsss

Er komen games op die op de Nintendo 64 verschenen. Enkele toppers, Zelda Ocarina of Time, Star Fox en meer. Voor een uitgebreid lijstje klik hier. Het is niet het hele lijstje, Zelda bijvoorbeeld staat er niet tussen.

De prijs moeten we nog even afwachten, uiteraard zal het rond de 200/250 zijn. Misschien haal ik hem met de release wel, waarschijnlijk komt er een pack uit met de 3DS waar Zelda Ocarina Of Time bij zit .

Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

22 november 2010 - 09:34

Tristan schreef:

Oik schreef:

Er komen games op die op de Nintendo 64 verschenen. Enkele toppers, Zelda Ocarina of Time, Star Fox en meer. Voor een uitgebreid lijstje klik hier. Het is niet het hele lijstje, Zelda bijvoorbeeld staat er niet tussen.

De prijs moeten we nog even afwachten, uiteraard zal het rond de 200/250 zijn. Misschien haal ik hem met de release wel, waarschijnlijk komt er een pack uit met de 3DS waar Zelda Ocarina Of Time bij zit .

mooi lijstje zitten mooie titels tussen

Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

22 november 2010 - 16:13
Zekers te weten wel
Wade Wilson Wade Wilson

Pwner

414 berichten

17 januari 2011 - 22:20
Het heeft een voordeel als je misselijk wordt, hebben ze tenminste een reden om jou even te laten stoppen met spelen. (anti verslaving!)
< 1 2

Je moet ingelogd zijn om te reageren.