Nintendo 3DS

1 2 >

Misselijk worden of niet?

Alex. Alex.

King

4286 berichten

10 augustus 2010 - 15:34
De verhalen gaan rond dat je snel misselijk wordt als je teveel gamed op je 3DS. Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik maak me daar toch wel een beetje zorgen over.

Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

10 augustus 2010 - 15:40

Alex schreef:
De verhalen gaan rond dat je snel misselijk wordt als je teveel gamed op je 3DS. Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik maak me daar toch wel een beetje zorgen over.
http://www.nintendo3dskopen.nl/nintendo-3ds-voorkant.png

Gewoon uitproberen, komen we vanzelf achter

Roy Roy

Pwner

332 berichten

11 augustus 2010 - 10:42
Precies wat Patrick zeg, dit moet je gewoon uitproberen en dan merk je het vanzelf wel...
Krijn Krijn

Dude

34 berichten

11 augustus 2010 - 13:47
Ik denk dat de mensen die nu ook bij 3D-films misselijk worden ook hierbij misselijk worden en als je daar niet misselijk wordt, hier dan ook niet zo.
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

11 augustus 2010 - 18:39
Misschien moet je eraan wennen? Als je er heel erg last van kan hebben weten ze dat bij Nintendo ook al i guess.. Wie weet verzinnen ze er wat op, al lijkt me dat sterk

Er zal wel een apart stukje over in de handleiding komen te staan? "Het gebruik van de Nintendo 3DS na het nemen van een maaltijd wordt afgeraden"

Laatst gewijzigd door: Tristan op 11 augustus 2010 - 18:42
Roy Roy

Pwner

332 berichten

13 augustus 2010 - 07:24
@Tristan: Dat soort dingen staan in meerdere handleidingen. Zo staat in de PlayStation 3 handleiding dat als je last van je vingers krijg je gelijk moet stoppen en Sony dan niet verantwoordelijk is.... En zo zullen er nog wel meer dingen instaan. Helaas zijn die handleidingen altijd zo dik...
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

13 augustus 2010 - 10:05
@Roy Haha heb je gelijk in

Misschien dan toch maar een kwartiertje pauze nemen na een uur gespeeld te hebben op de 3DS..
DJ DJ

Hero

556 berichten

22 augustus 2010 - 00:30
Ik ben wel benieuwd. Ik wilde eigenlijk de DSi XL gaan halen, echter heb ik besloten toch maar even te wachten op de 3DS
Mede omdat ik toch momenteel geen tijd heb om hierop te spelen
KlaasjeNL KlaasjeNL

Hero

610 berichten

24 augustus 2010 - 23:50
Al blaf ik een dozijn 3DS-en vol, ik moet en zal dat ding hebben.

Zat overigens met dezelfde gedachte als DJ. Wilde, nadat ik mijn oude DS had verkocht een DSi kopen, totdat de XL uitkwam en ik op het punt stond een XL te kopen. Maar op diezelfde dag werd de 3DS aangekondigd. Dus wacht ik ook nog even.
DJ DJ

Hero

556 berichten

25 augustus 2010 - 01:12
lol, ik wilde idd ook eerst een DSi, toen kwam de XL -> wachten dus.... en precies op die dag werd de 3DS aangekondigd
Misschien lijken wij Oosterlingen inderdaad wel op elkaar
Miranda Slieker Miranda Slieker

Dude

55 berichten

01 september 2010 - 21:46
Op GamesCom heb ik even Nintendogs&Cats gespeeld en wat trailers erop gezien. Ik vond het een mooie game ervaring. Ik ga hem ook zeker kopen als die uitkomt.
Liebling Liebling

Hero

642 berichten

01 september 2010 - 23:17
ik ga hem ook zeker aanschaffen de dsi heb ik overgeslagen maar deze zeker niet
KlaasjeNL KlaasjeNL

Hero

610 berichten

13 september 2010 - 00:17
@DJ: Van de gouden korenaren schiep God de Twentenaren, van het kaf...
DJ DJ

Hero

556 berichten

11 oktober 2010 - 04:32
@Klaas: een half woord is een heel woord

Anywayz, ik hoop eigenlijk op de 3DS XL , want die XL versie vind ik toch net iets bruter. Gewoon lekker lomp en onbenullig! Misschien een ideetje voor Nintendo?
Namreffo Namreffo

Dude

31 berichten

18 oktober 2010 - 16:47

Miranda Slieker schreef:
Op GamesCom heb ik even Nintendogs&Cats gespeeld en wat trailers erop gezien. Ik vond het een mooie game ervaring. Ik ga hem ook zeker kopen als die uitkomt.

Same here...Dat je er misselijk van kunt worden geloof ik wel, maar dan kun je altijd nog proberen om het 3D-beeld wat lager te zetten met de slider. Ik moet zeggen dat ik dat tijdens Gamescom wel rustiger vond kijken toen ik het 3D wat naar beneden haalde.

En wat KlaasjeNL ook zegt; "Al blaf ik een dozijn 3DS-en vol, ik moet en zal dat ding hebben.
"

1 2 >

Je moet ingelogd zijn om te reageren.