Gameliner Kroeg

Sticky: GL slowchat topic

DJ DJ

Hero

556 berichten

01 september 2010 - 15:32
Veel plezier!
Ik moet straks nog naar een klant van mij voor ontwerp van een stukje maatwerk software
Kees Kees

Dude

58 berichten

01 september 2010 - 16:19
Ik ga kapot van de honger. ik ga dan nou ook eten. maar het is nog geen half 5 en dan heb ik straks weer honger maar dan kan ik niet eten want ik heb een wedstrijd. wat een zwaar leven
Hostpik Hostpik

Boss

1358 berichten

02 september 2010 - 19:02
Eten geeft me troost
Kees Kees

Dude

58 berichten

02 september 2010 - 20:24
Ik eet als ik me verveel enzo. en 75% van de dag denk ik aan eten. die andere 25% ben ik aan het slapen ( al droom ik ook wel eens over eten)
Alex. Alex.

King

4286 berichten

04 september 2010 - 20:56
Ik ben door mijn dikke laag met werk heen.
Kees Kees

Dude

58 berichten

05 september 2010 - 21:34
Morgen begin ik weer met school. Gek genoeg heb ik er weinig zin in.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

05 september 2010 - 23:00
Ik begin veel dingen te vergeten. Ik denk dat ik maar eens wat in mijn agenda moet noteren.
Alex. Alex.

King

4286 berichten

05 september 2010 - 23:00
Ik begin veel dingen te vergeten. Ik denk dat ik maar eens wat in mijn agenda moet noteren.
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

06 september 2010 - 19:52
Vandaag eerste schooldag gehad..

Vanmiddag thuis geen stroom op een gedeelte van de woonkamer, net opgelost door een elektricien. Een lasdop was versleten.. -_-' Gelijk gehoord dat de meterkast vervangen moet worden omdat deze uit de tijd is :O

Ach ja
DJ DJ

Hero

556 berichten

07 september 2010 - 03:18
Vandaag de inmense werkweek afgesloten: de chef en cheffin zijn op vakantie, dus heb ik de leiding Nadeel is het groot aantal uren, aangezien ik zowel moet openen als sluiten (en de tussenliggende uren uiteraard ook moet draaien). Maargoed, nog één week te gaan
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

07 september 2010 - 17:12

DJ schreef:
Vandaag de inmense werkweek afgesloten: de chef en cheffin zijn op vakantie, dus heb ik de leiding Nadeel is het groot aantal uren, aangezien ik zowel moet openen als sluiten (en de tussenliggende uren uiteraard ook moet draaien). Maargoed, nog één week te gaan

Sterkte

Vandaag een korte schooldag gehad..

Introductie gekregen over CCNA waar ik wekelijks een toets over ga krijgen

Oh well...

Laatst gewijzigd door: Tristan op 07 september 2010 - 17:12
Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

07 september 2010 - 23:01

Tristan schreef:

DJ schreef:

Sterkte

Oh well...

Veel succes al vast

Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

08 september 2010 - 09:29

Patrick schreef:

Tristan schreef:

DJ schreef:

Sterkte

Oh well...

Veel succes al vast

Thanks

Patrick Patrick

Pwner

461 berichten

08 september 2010 - 12:00

Tristan schreef:

Patrick schreef:

Tristan schreef:

DJ schreef:

Sterkte

Oh well...

Veel succes al vast

Thanks

Your welcome

Alex. Alex.

King

4286 berichten

08 september 2010 - 22:50
Ik heb vandaag maar eens een boek gekocht dat je alles leert over Photoshop... iemand verstand hier van PS?

Laatst gewijzigd door: Alex. op 08 september 2010 - 22:50

Je moet ingelogd zijn om te reageren.